Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Technologie widzenia, czyli media w poszukiwaniu autora: Wim Wenders

książka

Wydawnictwo Universitas
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Monografia poświęcona ekranom w ich rozlicznych związkach z kulturą głównie audiowizualną uwzględniającą praktyki kina, telewizji i wideo. Analiza efektów spotkania technologii cyfrowych z hipertekstualnymi i hipermedialnymi narracjami współczesności (twórczość Wima Wendersa, Petera Greenewaya, ale także gry komputerowe). Posiłkując się pracami szczególnie Wima Wendersa, Autor ukazuje kulturowo-miedialne efekty awansu ekranów we współczesnej audiowizji. Niezwykle oryginalna i nowoczesna propozycja, próbująca odpowiedzieć na newralgiczne pytania, dotyczące stanu kultury przełomu wieków.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Universitas
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Technologie widzenia, czyli media w poszukiwaniu autora: Wim Wenders

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0