Technologie widzenia, czyli media w poszukiwaniu autora: Wim Wenders
książka
Wydawnictwo Universitas |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Monografia poświęcona ekranom w ich rozlicznych związkach z kulturą głównie audiowizualną uwzględniającą praktyki kina, telewizji i wideo. Analiza efektów spotkania technologii cyfrowych z hipertekstualnymi i hipermedialnymi narracjami współczesności (twórczość Wima Wendersa, Petera Greenewaya, ale także gry komputerowe). Posiłkując się pracami szczególnie Wima Wendersa, Autor ukazuje kulturowo-miedialne efekty awansu ekranów we współczesnej audiowizji. Niezwykle oryginalna i nowoczesna propozycja, próbująca odpowiedzieć na newralgiczne pytania, dotyczące stanu kultury przełomu wieków.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Universitas |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |