Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach

książka

Wydawnictwo Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Współcześnie nietrudno o uważnych odbiorców mediów, a szczególnie ich oferty informacyjno-publicystycznej, którzy zastanawiają się i dyskutują, o czym są przez media informowani i w jaki sposób.
Od dawna międzynarodowe dyskusje w tej materii nierzadko kończą się taką samą, zgodną konkluzją, że jakość oferty medialnej ulega trywializacji. Również w Polsce z łatwością można zauważyć zmiany zarówno w doborze tematów prezentowanych w programach informacyjnych i publicystycznych, jak i w sposobie relacjonowania wydarzeń przez dziennikarzy, a także zmianę w zachowaniach prowadzących programy publicystyczne i ich gości. Innymi słowy, wypada zwrócić uwagę na to, że zmienia się sposób prowadzenia dyskursu politycznego, którego głównymi animatorami są dziennikarze i politycy.
Sposób przedstawiania polityki i jej bohaterów przez media, a także stopień i kierunek dziennikarskich zainteresowań tą dziedziną mają istotny wpływ na postrzeganie pola polityki przez odbiorców mediów masowych, którzy przecież w procesie politycznym odgrywają rolę suwerena i delegują swoją władzę na wybieranych przez siebie przedstawicieli.
fragment Wstępu
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 15.04.2021

RECENZJE - książki - Tabloidyzacja dyskursu politycznego w polskich mediach

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1