Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje
książka
Wydawnictwo Świat Książki |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Błyskotliwa książka o tym, jak przekonać innych do naszych idei i pomysłów. Autorzy - specjaliści od komunikacji międzyludzkiej - tłumaczą, że sukces sprowadza się do kilku zasad. Są wśród nich: upraszczanie, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność i emocjonalność przekazu. Źle podane koncepcje giną, a dobrze opowiedziane stają się popularne. Klarowny wywód ubarwiają dziesiątki anegdot `z życia`. Niezbędna lektura nie tylko dla menadżerów, speców od reklamy i nauczycieli.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Świat Książki |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 19.10.2009 |