Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Strategie marketingowe w bankowości detalicznej

książka

Wydawnictwo Oficyna wydawnicza Zarządzanie i Marketing
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książkę oparto na obszernej literaturze krajowej i zagranicznej z zakresu bankowości, marketingu bankowego i zarządzania strategicznego Wykorzystano również wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych, w tym wyniki badań własnych przeprowadzonych w ban- kach. Książka jest podzielona na cztery rozdziały. W pierwszym dokonano identyfikacji sektora bankowości detalicznej w Polsce oraz przeprowadzono analizę zewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej.
Rozważania zawarte w rozdziale drugim dotyczą wewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej.
Rozdział trzeci poświęcono identyfikacji i charakterystyce źródeł przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej.
W ostatnim rozdziale zawarto rozważania dotyczące podstawowych decyzji o charakterze strategicznym odnoszących się do geograficznego zasięgu działania banków, zakresu różnicowania jego działalności oraz dywersyfikacji według grup klientów. Dokonano w nim również oceny przydatności wybranych strategu marketingowych w bankowości detalicznej w Polsce. Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem studentów i pracowników wyższych uczelni o profilu ekonomicznym, chcących poszerzyć i zaktualizować wiedzę dotyczącą zmian zachodzących na rynku usług finansowych i możliwych reakcji strategicznych banków na te zmiany Może być również pomocna dla pracowników banków w tym zarówno osób decydujących o kształcie strategii banku, specjalistów z zakresu marketingu bankowego, jak i pracowników biorących udział w realizacji strategii.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Oficyna wydawnicza Zarządzanie i Marketing
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 05.02.2013

RECENZJE - książki - Strategie marketingowe w bankowości detalicznej

4.7/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0