Strategie marketingowe w bankowości detalicznej
książka
Wydawnictwo Oficyna wydawnicza Zarządzanie i Marketing |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książkę oparto na obszernej literaturze krajowej i zagranicznej z zakresu bankowości, marketingu bankowego i zarządzania strategicznego Wykorzystano również wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych, w tym wyniki badań własnych przeprowadzonych w ban- kach. Książka jest podzielona na cztery rozdziały. W pierwszym dokonano identyfikacji sektora bankowości detalicznej w Polsce oraz przeprowadzono analizę zewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej.Rozważania zawarte w rozdziale drugim dotyczą wewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej.
Rozdział trzeci poświęcono identyfikacji i charakterystyce źródeł przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej.
W ostatnim rozdziale zawarto rozważania dotyczące podstawowych decyzji o charakterze strategicznym odnoszących się do geograficznego zasięgu działania banków, zakresu różnicowania jego działalności oraz dywersyfikacji według grup klientów. Dokonano w nim również oceny przydatności wybranych strategu marketingowych w bankowości detalicznej w Polsce. Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem studentów i pracowników wyższych uczelni o profilu ekonomicznym, chcących poszerzyć i zaktualizować wiedzę dotyczącą zmian zachodzących na rynku usług finansowych i możliwych reakcji strategicznych banków na te zmiany Może być również pomocna dla pracowników banków w tym zarówno osób decydujących o kształcie strategii banku, specjalistów z zakresu marketingu bankowego, jak i pracowników biorących udział w realizacji strategii.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Oficyna wydawnicza Zarządzanie i Marketing |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 05.02.2013 |