Opis produktu:
- Gdzie powinniśmy konkurować?- Na których rynkach oraz w jakich segmentach należałoby skoncentrować nasze wysiłki?
- Jakimi produktami powinniśmy konkurować?
- W jaki sposób zdołamy osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną?
Odpowiedż na wszystkie powyższe pytania przynosi niniejsza książka autorstwa dwóch wykładowców Cranfield School of Management (Cranfield University), specjalizujących się w dziedzinie zarządzania strategicznego, D. Faulknera i C. Bowmana. Autorzy, przy użyciu stosunkowo czytelnych i prostych narzędzi -macierzy klienta, na której analizują podstawowe opcje strategiczne firmy i macierzy producenta, na której śledzą efektywność działań danej firmy, w porównaniu do konkurencji - wprowadzają odbiorcę w proces formułowania strategii konkurencji przedsiębiorstwa.
Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów-praktyków pragnących wzbogacić swoje umiejętności, być pomocnym żródłem informacji dla słuchaczy studiów MBA oraz studentów kierunków zarządzania, poszukujących pozycji prezentujących wiedzę w „pigułce", a także dla tych wszystkich, którzy chcą po prostu rozszerzyć własne wiadomości na temat omawianych zjawisk.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Felberg |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |