Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Strategie konkurencji

książka

Wydawnictwo Felberg
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

- Gdzie powinniśmy konkurować?
- Na których rynkach oraz w jakich segmentach należałoby skoncentrować nasze wysiłki?
- Jakimi produktami powinniśmy konkurować?
- W jaki sposób zdołamy osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną?

Odpowiedż na wszystkie powyższe pytania przynosi niniejsza książka autorstwa dwóch wykładowców Cranfield School of Management (Cranfield University), specjalizujących się w dziedzinie zarządzania strategicznego, D. Faulknera i C. Bowmana. Autorzy, przy użyciu stosunkowo czytelnych i prostych narzędzi -macierzy klienta, na której analizują podstawowe opcje strategiczne firmy i macierzy producenta, na której śledzą efektywność działań danej firmy, w porównaniu do konkurencji - wprowadzają odbiorcę w proces formułowania strategii konkurencji przedsiębiorstwa.
Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów-praktyków pragnących wzbogacić swoje umiejętności, być pomocnym żródłem informacji dla słuchaczy studiów MBA oraz studentów kierunków zarządzania, poszukujących pozycji prezentujących wiedzę w „pigułce", a także dla tych wszystkich, którzy chcą po prostu rozszerzyć własne wiadomości na temat omawianych zjawisk.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Felberg
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Strategie konkurencji

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0