rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Ustawa o ochronie konkurencji i ...

A. Stawicki

ebook epub

214,66 zł taniej -20%

Wyzwania dla ochrony konkurencji i ...

P. ZBIOROWA

książka (twarda)

280,56 zł taniej -17%

Ustawa o ochronie konkurencji i ...

A. Stawicki

ebook, multiformat: epub, pdf

258,50 zł taniej -15%

Zakaz konkurencji w umowach ...

A. Słowińska

książka (miękka)

145,24 zł

Ustawa o ochronie konkurencji i ...

K. Kohutek

ebook, multiformat: epub, pdf

221,01 zł taniej -15%

Ochrona konkurencji w prawie zamówień ...

W. Dzierżanowsk...

ebook, multiformat: epub, pdf

66,32 zł taniej -15%

Kartele w polityce konkurencji Unii ...

Z. Jurczyk

ebook pdf

74,46 zł taniej -15%

Strategie konkurencji
ocena: 6, głosów: 6
 

Strategie konkurencji

książka

Wydawnictwo: Felberg

Oprawa: miękka

Ilość stron: 170

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 22,26

Cena detaliczna: 26,19

U nas taniej o 15%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

20,95

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Strategie konkurencji - opis produktu:

- Gdzie powinniśmy konkurować?
- Na których rynkach oraz w jakich segmentach należałoby skoncentrować nasze wysiłki?
- Jakimi produktami powinniśmy konkurować?
- W jaki sposób zdołamy osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną?

Odpowiedż na wszystkie powyższe pytania przynosi niniejsza książka autorstwa dwóch wykładowców Cranfield School of Management (Cranfield University), specjalizujących się w dziedzinie zarządzania strategicznego, D. Faulknera i C. Bowmana. Autorzy, przy użyciu stosunkowo czytelnych i prostych narzędzi -macierzy klienta, na której analizują podstawowe opcje strategiczne firmy i macierzy producenta, na której śledzą efektywność działań danej firmy, w porównaniu do konkurencji - wprowadzają odbiorcę w proces formułowania strategii konkurencji przedsiębiorstwa.
Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów-praktyków pragnących wzbogacić swoje umiejętności, być pomocnym żródłem informacji dla słuchaczy studiów MBA oraz studentów kierunków zarządzania, poszukujących pozycji prezentujących wiedzę w „pigułce", a także dla tych wszystkich, którzy chcą po prostu rozszerzyć własne wiadomości na temat omawianych zjawisk.

Strategie konkurencji - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Felberg
Oprawa:miękka
Wymiary:145x205
Ilość stron:170
ISBN:83-911465-2-9
Wprowadzono: 15.01.2007
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Strategie konkurencji - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i ...

G. Rzeczkowski

książka (miękka)

25,85 zł taniej -35%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

224,99 zł taniej -25%

Nietoperz i suszone cytryny

M. Meller

książka (miękka)

25,89 zł taniej -35%

Odbiorę ci wszystko

R. Lillegraven

książka (miękka)

25,79 zł taniej -35%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

26.11 zł

taniej -25%

Strategie negocjacji

`Negocjacje towarzyszą gospodarce od samego zarania. Dobrze przeprowadzone mogą wygenerować wielka wartość, źle przeprowadzone mogą zaprzepaścić owoce pracy. Książka `Strategie Negocjacji` pokazuje, gdzie szukać źródeł sukcesu i jak unikać błędów.` prof. Witold M. Orłowski `Praktyczna praca z `najwyższej półki` - trafność biznesowa i realizm...

książka

55.32 zł

taniej -6%

Strategie finansowania działalności...

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy...

książka

35.43 zł

taniej -11%

Strategie choreograficzne Nowe perspektywy

Współcześnie znaczenia i funkcje choreografii niezwykle się rozszerzają i to nie tylko w ramach praktyki artystycznej, lecz także tej wychodzącej poza taniec (choreographing space, choreographing problems czy choreographing empathy). Choreografia to termin pozwalający adekwatnie opisywać zdarzenia kulturowe (ethical choreography, choreography of...

książka

46.08 zł

taniej -0%

Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych oraz...

Zmiany warunków społeczno-gospodarczych w erze globalizacji sprawiają, że wiele przedsiębiorstw o zdywersyfikowanej działalności zmienia swoje strategie rozwoju w oparciu o nowe możliwości funkcjonowania w gospodarce o charakterze globalnym. Adaptują się do nowych warunków poprzez m.in. większą elastyczność działalności gospodarczej, wprowadzenie nowych...

ebook

20.09 zł

taniej -15%

Strategie komunikacyjne współczesnych ...

Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji...

ebook

29.24 zł

taniej -15%

Strategie `ja` (po)romantycznego w poezji...

U początków projektu Strategie ja (po)romantycznego w poezji polskiej XIX-XXI wieku, rezultatem którego jest niniejsza publikacja, stała nieodmiennie powracająca myśl, że zaskakująco wiele - wbrew diagnozom radykalnie separującym poezję romantyczną od jej dwudziestowiecznych realizacji - łączy poetyckie dykcje na przestrzeni ostatnich dwóch stuleci.  ...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: