Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym - Edyta Pałuszyńska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 360
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym - opis produktu:

Temat rozprawy habilitacyjnej jest bardzo aktualny. Porusza problemy dyskursu publicznego, mediów, działania dziennikarzy i ich rozmówców, a przede wszystkim strategii wykorzystywanych w trakcie zdarzeń komunikacyjnych. [...] Praca na charakter interdyscyplinarny, dotyczy bowiem zagadnień lingwistycznych, komunikacyjnych, kulturowych, socjologicznych. Przyjęcie takiego oglądu wymaga ścisłości w definiowaniu pojęć, a także wielostronnej umiejętności w analizie materiału. Autorka pracy ma świadomość tej wielobiegunowej analizy, ale zaletą jej pracy badawczej jest to, że nie traci z pola widzenia lingwistyki, tym samym językoznawstwo jest cały czas obecne, zarówno w założeniach metodologicznych, jak i w analizach [...].
Celem publikacji jest analiza językowych form komunikowania publicznego, w tym form komunikowania politycznego, które realizowane jest za pośrednictwem mediów. Przedmiotem zainteresowania jest opis tych parametrów, które decydują o określonej formie językowej tekstów. Interpretacja zachowań komunikacyjnych w kategoriach strategii uwzględnia założony cel komunikacyjny i fakultatywne sposoby jego realizacji (tj. środki do celu). Książka dr Edyty Pałuszyńskiej ma mocne podstawy teoretyczne i materiałowe. Niewątpliwie stanowi ważną pozycję zarówno w lingwistyce, jak i dziennikarstwie.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Urszuli Żydek-Bednarczyk

Książka Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Łódzki. Autorem książki jest Edyta Pałuszyńska. Książka Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym liczy 360 stron. Jej wymiary to 170x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 170x240
  • Ilość stron: 360
  • ISBN: 9788375257496
  • Wprowadzono: 10.12.2012

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -36%
Diuna Kroniki Diuny Tom 1 miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -51%
Likwidacja miękka
17,13 zł 34.95
Dodaj do koszyka
  • -37%
Histeria miękka
25,14 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
27 śmierci Toby`ego Obeda miękka
25,14 zł 41.90
Dodaj do koszyka
Dodruk - 21.10.2020
  • -35%
Precedens Cykl: Joanna Chyłka, Tom 12 miękka
25,94 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -38%
Srebrne skrzydła miękka
24,80 zł 39.99
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym

4.8/5 ( 4 oceny )
    5
    3
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.