Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego: określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu, przygotowanie analizy sytuacji, wyznaczanie celów strategicznych, formułowanie strategii alternatywnych i wybór najlepszej, przygotowanie planów taktycznych, określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 18.03.2004

RECENZJE - książki - STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE

3.8/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1