Socjopedagogiczne konteksty postaw nauczycieli wobec edukacji integracyjnej
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Kształcenie integracyjne jest jednym z możliwych wariantów organizacyjnych edukacji. Przy spełnieniu wielu warunków stać się może dla znacznej części osób z odchyleniami od normy optymalnym rozwiązaniem. Może być drogą do ograniczenia procesu społecznego naznaczenia. Autorzy tej książki w takiej właśnie szerokiej perspektywie postrzegają kształcenie integracyjne, ujmując postawy nauczycieli w płaszczyźnie socjopedagogicznej. Prezentowana książka to niezwykle cenna pozycja, z jednej strony dokonująca pełnej syntezy wiedzy na podjęty temat, z drugiej zaś strony dająca koncepcję wypracowaną przez Autorów, zarówno w warstwie teoretycznej, jak i empirycznej.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 31.03.2008 |