Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje

książka

Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje to książka o sprzedaży dla ludzi sprzedaży i nie tylko. Wśród przewag konkurencyjnych na współczesnym wolnym rynku autor zidentyfikował takie przewagi kompetencyjne, które obalają mity dotyczącego nauki - jak to nazywa - profesji sprzedaży.

Dziś umiejętności sprzedaży wykorzystujemy w niezliczonej liczbie profesji - od sprzedaży pomysłu w pracy wymagającemu szefowi, przez zawodową sprzedaż ubezpieczenia w jakże wymagającym zawodzie agenta ubezpieczeniowego, po sprzedaż nowej strategii przez menedżera zespołowi ekspertów. Dlatego też autor przedstawia pogłębiony opis wieloletnich doświadczeń własnych wraz z przeglądem literatury przedmiotu, efektami własnych badań oraz innych badań z rynku.

W książce możemy znaleźć perspektywę autora - doktora nauk ekonomicznych, a jednocześnie wieloletniego praktyka - właściciela Instytutu zajmującego się doradztwem w obszarze wydajności działów sprzedaży i działów operacyjnych, menedżera odpowiedzialnego w kilku korporacjach za dział szkoleń i rozwoju sprzedaży, trenera biznesu, coach'a i wykładowcę na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie zarządzania zespołami sprzedaży. Czytelnicy znajdą wnikliwy opis 8 przewag kompetencyjnych, które układają się w obraz ról profesjonalnego sprzedawcy, menedżera sprzedaży oraz trenera sprzedaży. Tę książkę czyta się jak powieść edukacyjną, bardzo praktyczną dla pracujących w sprzedaży. Tym, którzy nie pracują w sprzedaży, pozwala poznać ten świat, który każdego dnia napędza gospodarkę. Wszyscy jesteśmy klientami różnych sprzedawców. Ważne, by byli to ludzie kompetentnie doradzający nam jako klientom - o tym właśnie jest ta książka.

dr Grzegorz Radłowski - Po pierwsze człowiek...

Przez 17 lat kariery zawodowej pracował w firmach polskich, fińskich, francuskich, brytyjskich na stanowiskach menedżerskich odpowiadając za standardy w zakresie zarządzania. Pracował również jako Ekspert i Trener dla pierwszej trójki czołowych firm doradczych i szkoleniowych w Polsce. W swojej karierze zrealizował ponad 1300 dni szkoleniowych i doradczych, gdzie w obszarze operacji, jak również sprzedaży pośrednio i bezpośrednio podniósł wyniki od 5 do 22% w skali Regionu, jak również rynku dla którego pracował. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie uczy w Center of Excellence. Pasjonat i praktyk sprzedaży oraz zarządzania.

Przebył ścieżkę zawodową od stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Konsultanta, Trenera przez Learning & Development Managera na teren Polski do właściciela marki Radwells Institute. Obecnie Training & Development Manager w Avivie - czołowej firmie ubezpieczeniowej w Polsce, gdzie odpowiada za Sekcję Szkoleń i E-learningu. Kieruje zespołem pracowników, trenerów i konsultantów, kształcących agentów ubezpieczeniowych, kierowników grup i dyrektorów oddziałów Avivy w całej Polsce. Pracuje również w języku angielskim.

Autor książki "Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży" wydanej przez CeDeWu (2015) nominowanej do nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu w kategorii "książka dla Trenera".

Prywatnie szczęśliwy mąż Agnieszki i ojciec Mai Krystyny
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 05.10.2017

RECENZJE - książki - Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje

4.4/5 ( 17 ocen )
  • 5
    13
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    2

Justyna Gul (Qultura słowa)

ilość recenzji:467

brak oceny 29-03-2018 17:53

Handlowanie to gra
Liczne doświadczenia, zarówno dużych firm, jak i pojedynczych sprzedawców dowodzą, że sprzedaż jest sztuką. W czasach, kiedy nieograniczona ilość towaru jest powszechnie dostępna, kiedy poszczególne produkty czy usługi nie odbiegają od siebie pod względem jakości, jedyne co pomaga różnicować pomiędzy sobą oferty poszczególnych firm, to właśnie sprzedaż. Jak zatem zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie? Czy umiejętność sprzedaży jest darem czy też bez problemu można się tej sztuki nauczyć? W jaki sposób pracują najlepsi sprzedawcy i czy poznanie prezentowanego przez nich stylu zagwarantuje nam podobną efektywność?
Przekonamy się o tym dzięki książce autorstwa Grzegorza Radłowskiego, doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, ale i trenera, szkoleniowca, kierującego zespołem pracowników kształcących agentów ubezpieczeniowych, kierowników grup, dyrektorów oddziałów. Publikacja Wydawnictwa Poltext, pt. ?Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje?, to nie tylko lektura dla przedstawicieli handlowych czy pracowników dużych korporacji, ale przede wszystkim dla osób szkolących sprzedawców. Lektura uświadamia nam, że choć handlowanie jest swego rodzaju grą, w której nie wystarczy znajomość zasad. Niezbędne ich konsekwentne ich przestrzeganie, pewna doza elastyczności, otwartości na negocjacje, a przy tym samozaparcia, by próbować dorównać najlepszym. Ten swego rodzaju poradnik dostarcza nam praktycznej wiedzy, jak stać się lepszym sprzedawcą, jak w tej pracy wykorzystać swoje naturalne predyspozycje. Połączenie podanych przed autora wskazówek z własną techniką sprzedaży, być może wzorowanie się na przyjętym sposobie myślenia, pozwala zwiększyć obroty, pozwala zasłużyć na miano najlepszego sprzedawcy.
W kolejnych rozdziałach krok po kroku zgłębiamy tajniki efektywnej sprzedaży, szybko przyswajając wiedzę dzięki jej oparciu na doświadczeniach własnych autora. Zwracamy również uwagę na szczególnie istotne w pracy trenera umiejętności coachingowe, konieczne szczególnie w przypadku budowania kompetencji sprzedawców i menedżerów sprzedaży, a także na cechy, które pozwalają odróżnić eksperta od amatora. Przekonamy się również, czy do pracy w charakterze sprzedawcy można się wdrożyć i jak taki proces nauki wygląda.
Autor pisze również o przewagach kompetencyjnych, pokazując w jaki sposób przewagi uczenia wyglądają w praktyce ? czyni to na podstawie kilku firm, począwszy od jednej z pracowni obuwniczych, będącej właścicielem wyjątkowo ekskluzywnej marki butów, poprzez firmę posiadającą jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, czyli McDonald`s czy inną dużą organizację, jaką jest IKEA. Autor podkreśla, że doskonali sprzedawcy nie tylko doskonale znają wszystkie sprzedażowe techniki, czy też potrafią je zastosować w praktyce, ale sprawnie poruszają się też w merytorycznym obszarze swojej pracy. Przy tej okazji, Radłowski przedstawia pewien mechanizm, składający się na pożądany mechanizm sprzedaży czyli model DUON, przy pomocy którego można zmienić perspektywę zarządzania zespołem sprzedaży. Pokazuje również w jaki sposób można wykorzystać takie narzędzie do zarządzania strategicznego, jakim jest rozkład normalny Gaussa, wyjaśnia czym jest zarządzanie własnym wizerunkiem i namawia, by uczyć się tego, jak sprzedawać, ćwicząc każdego dnia oraz eksperymentując. Wiele uwagi poświęca również naturalnym predyspozycjom, w tym predyspozycjom związanym z orientacją na rezultaty czy odpornością na stres.
To tylko kilka zagadnień poruszonych w tej rewelacyjnej (rewolucyjnej) książce dotyczącej sprzedaży, która znaczącą przybliża nas do sukcesów w tym zakresie i to od razu po skończeniu lektury. Pod warunkiem oczywiście, że będziemy czytać ją z uwagą i pełną koncentracją na temacie oraz na zaproponowanych przez autora ćwiczeniach. Dzięki zastosowaniu pewnych strategii będziemy w stanie budować odpowiednie nastawienie, kompetencje, zaś dzięki życiu w pasji będziemy mogli stać się nie tylko szczęśliwym człowiekiem, ale i mistrzem w swojej dziedzinie. Przejrzysty układ książki, jej szata graficzna, zastosowanie punktorów, pozwala bez problemu odnaleźć się w kolejnych rozdziałach i tematach wyszukując te informacje, które są dla nas niezwykle cenne. A to z kolei pozwala budować przewagę kompetencyjną i doskonalić się w tym, co chcemy robić ? w sprzedawaniu.