Skuteczny marketing bezpośredni
książka
Wydawnictwo IFC Press |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Główna zaleta tej książki to fakt, że została napisana przez wybitnego praktyka i specjalistę w tej dziedzinie. Dziesiątki praktycznych przykładów, opisy najskuteczniejszych technik i narzędzi Marketingu Bezpośredniego oraz charakterystyczny styl, w jakim została napisana, czynią z niej obowiązkową lekturę zarówno dla profesjonalistów pracujących w reklamie i marketingu, jak i dla wszystkich osób zajmujących się działalnością gospodarczą, a nawet osób po prostu pragnących lepiej poznać tę dziedzinę komunikacji, którą nazywa się reklamą XXI wieku.Czym jest naprawdę Marketing Bezpośredni? Jak działa i jakimi narzędziami się posługuje? Które jego techniki są najskuteczniejsze? Jak zbudować swoją zawsze aktualną bazę danych Klientów? Jak zwiększyć efektywność komunikacji bezpośredniej ze swoimi Klientami? Jak spowodować, aby Klienci byli na zawsze lojalni wobec marki, firmy i produktu? Jak sprzedać im więcej? Oto tylko niektóre z pytań, na które odpowiada ta książka.
Krzysztof Czupryna jest jednym z pionierów Marketingu Bezpośredniego na polskim rynku i uznanym autorytetem w tej dziedzinie. Był jednym z inicjatorów i członków założycieli polskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, w którym przez kilka lat pełnił funkcję wiceprezesa ds. operacyjnych, organizując szkolenia i seminaria. Był inicjatorem Akademii Marketingu Bezpośredniego prowadzonej przez Stowarzyszenie. Obecnie jest jego członkiem honorowym. Przez kilka lat pełnił też funkcję prezesa polskiej filii największej na świecie Agencji Marketingu Bezpośredniego OgilvyOne.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | IFC Press |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 26.07.2006 |