książka
Wydawnictwo Grupa INFOR |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Reprezentacja i reklama to dwa filary obecności firmy na rynku. Od działań reklamowych i reprezentacyjnych zależy zarówno budowanie marki przedsiębiorstwa, nawiązywanie kontaktów handlowych , zdobywanie nowych rynków zbytu, jak również - w konsekwencji - wielkość osiąganego przez firmę przychodu. Sfera ta pozostaje również jedną z najbardziej skomplikowanych i powodujących problemy interpretacyjne. Brak definicji ustawowych reprezentacji i reklamy oraz pomysłowość i szybka ewolucja działań promocyjnych i reklamowych sprawiają, że przedsiębiorcy przy kwalifikacji tych działań nie mają oparcia w jasno sprecyzowanych przepisach oraz jednolitej linii orzecznictwa. Dlatego niniejszy poradnik prezentuje - obok zasad ogólnych - interpretacje organów skarbowych oraz orzecznictwo sądowe najczęściej powtarzających się w praktyce problemów z tego zakresu.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Grupa INFOR |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 22.11.2008 |