Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Relacje tutorskie

w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej

książka

Wydawnictwo Libron
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Dr Adrianna Sarnat-Ciastko - adiunkt Zakładu Psychoprofilaktyki, członek Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej Wydziału Pedagogicznego Akademii im. J. Długosza w Częstochowie, pełnomocnik Rektor AJD ds. tutoringu, tutor. Autorka m.in. monografii Tutoring w polskiej szkole oraz kilkudziesięciu recenzowanych artykułów naukowych. Redaktorka publikacji Licea ALA. Szkoły skoncentrowane na uczniu. Nowa kultura szkoły. W zakresie jej zainteresowań naukowych znajdują się: edukacyjny wymiar analizy transakcyjnej, edukacja alternatywna oraz personalizacja kształcenia.

Oryginalność tej pracy polega nie tylko na podjęciu problematyki związanej z tutoringiem jako stosunkowo nową i mało znaną w Polsce metodą pracy dydaktyczno-wychowawczej, ale też na osadzeniu części badań w perspektywie edukacyjnej analizy transakcyjnej, a więc również relatywnie "niszowej" koncepcji psychologicznej mającej zastosowanie w pedagogice. [...] Autorka [...] ukazała w pełni swoje przygotowanie merytoryczne dotyczące analizy transakcyjnej oraz metodologiczne w zakresie prowadzenia badań ilościowych. [...] Pracę, mimo jej szczegółowości, wielowątkowości i obszerności, dobrze się czyta, co najlepiej świadczy o opanowaniu przez Autorkę - na wysokim poziomie - sztuki pisania prac naukowych.
- Dr hab. Dorota Pankowska prof. UMCS
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Libron
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 20.02.2018

RECENZJE - książki - Relacje tutorskie, w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej

4.6/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0