Reklama - uśmiechnięte ścierwo
książka
Wydawnictwo Delta W-Z |
Oprawa miękka |
- Darmowa dostawa
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Jedynym ograniczeniem jest dla mnie wulgarność. Nigdy nie zniżę się do poziomu, który prezentują niektóre publikacje prasowe, telewizyjne czy niektórzy politycy mówi Oliviero Toscani - fotograf, twórca kampanii reklamowych Benettona.W wydanej w 1997 roku książce Reklama - uśmiechnięte ścierwo, oskarża reklamę o roztrwanianie niewyobrażalnie wielkich pieniędzy, społeczną bezużyteczność, kłamstwo, gloryfikację głupoty, zbrodnię izolacji i rasizmu, zbrodnię przeciw inteligencji i przeciw językowi. Jego wypowiedzi są równie prowokacyjne jak reklamy jego autorstwa. Jacques Peyrat - mer Nicei zakazał eksponowania plakatów reklamowych firmy Benetton, przedstawiających dwa kopulujące konie - białego i czarnego.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Delta W-Z |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 13.02.2007 |