Reklama 2014 Reprezentacja i nieodpłatne swiadczenia. / Bogdan Olszewski 93,30 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Reklama 2014 Reprezentacja i nieodpłatne swiadczenia. (miękka)

książka

4.5 13 głosów
  • Wydawnictwo DK
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 294
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Reklama 2014 Reprezentacja i nieodpłatne swiadczenia. - opis produktu:

Publikacja z sposób przejrzysty i szczegółowy omawia wydatki związane z reklamą, reprezentacją i marketingiem na gruncie podatków dochodowych oraz podatku od towarów i usług. Z publikacji dowiesz się m.in.:

Czy można zaliczyć w koszty uzyskania przychodów wydatki na poczęstunki kontrahenta i spotkanie w restauracji?
Jak prawidłowo rozliczyć sprzedaż premiową?
Jak opodatkować nagrody w konkursach?
Jakie są podatkowe skutki zawarcia umowy sponsoringu?
Jak podatkowo zakwalifikować wydatki na organizację imprez reklamowych i integracyjnych?
Jak ustalić przychód z nieodpłatnych świadczeń?

W publikacji uwzględniono najnowsze orzecznictwo sądów administracyjnych i wyjaśniania organów podatkowych. Publikacja polecana właścicielom firm oraz wszystkich osobom płacącym i rozliczającym podatki, a w szczególności księgowym, doradcom podatkowym, organom podatkowym i pracownikom działów reklamy i marketingu.

Stan prawny aktualny na 2014 r.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: DK
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Ilość stron: 294
  • ISBN: 9788364227066
  • Wprowadzono: 16.09.2014

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -34%
Marzycielka

K. Michalak

26,25 zł 39.77
  • -25%
Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

224,99 zł 300.00
  • -40%
Złota klatka

C. Lackberg

23,89 zł 39.82
  • -35%
Odwet

V. Severski

29,15 zł 44.85
  • -35%
Cari Mora

T. Harris

25,89 zł 39.84

Bogdan Olszewski, Dorota Kosacka-Olszewska - przeczytaj też

  • RRecenzje
  • Książka
  • Reklama 2014 Reprezentacja i nieodpłatne swiadczenia.
Średnia ocena:
4.5
    10
    1
    1
    0
    1
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

Niedźwiedź

M. Orzełowski

33,98 zł
  • -25%
Iris Mcblack Kryształowe serce Tom 1

M. Bergel

28,35 zł 37.80
  • -25%
Tajemnica Floriana

C. Nissimov

23,94 zł 31.92
  • -35%
W ukryciu

N. Roberts

25,85 zł 39.77
Zapowiedź - 6.9.2019
  • -34%
Była arabską stewardesą

M. Margielewski

23,69 zł 35.89
Zapowiedź - 18.9.2019
  • -35%
Horyzont

J. Małecki

25,89 zł 39.84
Zapowiedź - 19.9.2019
  • -25%
  • -25%
Okno

J. Durski

26,19 zł 34.91

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 29.83 zł

    Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. od kultury, religii, historii przez...

  • Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego. Ta książka przeznaczona jest dla tych,...

  • 44.78 zł
    39.41 zł

    Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo...

  • 31.38 zł
    26.67 zł

    Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne...

  • Przedsiębiorcy mają prawo zaliczać do kosztów podatkowych ponoszone wydatki, jeśli tylko są związane z przychodami bądź źródłem, z którego są uzyskiwane. Muszą też być prawidłowo udokumentowane i nie mogą znajdować się w katalogu wydatków wyłączonych z kosztów. Wydatki na reklamę można zaliczyć do...