rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
ocena: 6, głosów: 7
 
powiększenie

Publiczność mediów w epoce cyfrowej (miękka)

książka

Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.

Oprawa: miękka

Ilość stron: 216

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 37,74

Cena detaliczna: 38,90

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

31,12

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - opis produktu:

Tom 31. serii `Media początku XXI wieku` wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych `użytkowników`, `konsumentów` czy `prosumentów` mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: nauki humanistyczne, różne

Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:161x236
Ilość stron:216
ISBN:978-83-7545-751-3
Wprowadzono: 28.04.2017
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zamęt

V. Severski

książka

27,99 zł taniej -30%

Wampir z KC

A. Pilipiuk

książka

27,87 zł taniej -30%

Cudowny chłopak (okładka filmowa)

R. Palacio

książka

25,07 zł taniej -30%

Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab - przeczytaj też

Zobacz również

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

35.26 zł

taniej -1%

Recepcja mediów Tom 4 Rola badań nad ...

Przygotowana przez panią dr Annę Granat publikacja jest poświęcona - zgodnie z tytułem - roli badań nad zachowaniami językowymi dzieci w wieku przedszkolnym we wdrażaniu edukacji medialnej. Stanowi ona t. 4 serii redagowanej przez prof. dr hab. Barbarę Boniecką i dr Annę Granat. Seria ta [...] jest ważna i potrzebna jako forum zarówno wymiany myśli badaczy...

książka

38.71 zł

taniej -3%

Galicyjskie miasta w epoce zmian...

Struktura społeczno-zawodowa mieszczan Oleksa w świetle opisania domów z 1789 roku Historyczna rekonstrukcja topografii miejscowości za pomocą metryki józefińskiej, na przykładzie wsi Zboiska Miasto Józefów w świetle opisań urbarialnych Stosunki społeczno-gospodarcze Sanoka w świetle metryki józefińskiej Osobliwości dokumentacji aktowej kancelarii...

książka

32.41 zł

taniej -9%

Współczesne media - media multimodalne Tom 2...

Książka "Współczesne media - media multimodalne" sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak...

książka

30.84 zł

taniej -8%

Współczesne media - media multimodalne Tom 1:...

Książka "Współczesne media - media multimodalne" sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak...

książka

35.86 zł

taniej -28%

Psychologia mediów i komunikowania Wprowadzenie

Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów...

ebook

2.55 zł

taniej -15%

Systemy medialne w dobie cyfryzacji - 02...

Cyfryzację zauważamy przede wszystkim w skali mikro. Niemal każdy z nas korzysta już z telewizji cyfrowej, wiemy o zaletach tabletu czy nowoczesnej komórki, często szukamy potrzebnych informacji lub opinii w internetowej sieci. Nie dostrzegamy jednak zazwyczaj przeobrażeń w skali makro, w skali państw czy nawet całego globu. Niniejsza praca zbiorowa...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

17.48

13.32

13.70

3.58

2.84

4.96

3.97

3.59

7.65

4.11

9.63

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: