rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
ocena: 6, głosów: 5
 
powiększenie

Publiczność mediów w epoce cyfrowej (miękka)

książka

Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.

Oprawa: miękka

Ilość stron: 216

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 37,35

Cena detaliczna: 38,91

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

31,13

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - opis produktu:

Tom 31. serii `Media początku XXI wieku` wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych `użytkowników`, `konsumentów` czy `prosumentów` mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: nauki humanistyczne, różne

Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:161x236
Ilość stron:216
ISBN:978-83-7545-751-3
Wprowadzono: 28.04.2017
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Jak zawsze

Z. Miłoszewski

książka

26,72 zł taniej -33%

Nieznane więzi natury

P. Wohlleben

książka

24,37 zł taniej -30%

Sekret, którego nie zdradzę

T. Gerritsen

książka

22,97 zł taniej -33%

Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab - przeczytaj też

Zobacz również

Ryzykowne spotkanie teologii z nauką

D. Lambert

książka

37,34 zł taniej -25%

Umysł nieracjonalny Krótka historia ...

M. Lewis

książka

28,43 zł taniej -25%

Toksyczni ludzie

B. Stamateas

książka

18,64 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

28.62 zł

taniej -18%

Prosto z ulicy Sztuki wizualne w dobie mediów...

Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania...

książka

37.35 zł

taniej -4%

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach Media...

Tom 33. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów,...

książka

37.54 zł

taniej -4%

Socjalizacja i wychowanie dzieci i młodzieży z...

Recenzowana książka stanowi niewątpliwie świadectwo wysokich kompetencji autora jako badacza zjawisk edukacyjnych uwikłanych w zróżnicowany technicznie, treściowo i etycznie świat technologii informacyjno-komunikacyjnych. Z uznaniem należy także odnotować konsekwencję autora w eksplorowaniu roli TIK w życiu osób z niepełno-sprawnością, ze szczególnym...

ebook

2.55 zł

taniej -15%

Systemy medialne w dobie cyfryzacji - 02...

Cyfryzację zauważamy przede wszystkim w skali mikro. Niemal każdy z nas korzysta już z telewizji cyfrowej, wiemy o zaletach tabletu czy nowoczesnej komórki, często szukamy potrzebnych informacji lub opinii w internetowej sieci. Nie dostrzegamy jednak zazwyczaj przeobrażeń w skali makro, w skali państw czy nawet całego globu. Niniejsza praca zbiorowa...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

5.99

10.90

9.96

2.95

11.99

9.98

5.94

5.09

3.59

2.69

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: