rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
ocena: 6, głosów: 7
 
powiększenie

Publiczność mediów w epoce cyfrowej (miękka)

książka

Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.

Oprawa: miękka

Ilość stron: 216

Wysyłamy w: 24h - 48h + czas dostawy

Nasza cena: 37,74

Cena detaliczna: 38,90

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

31,12

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - opis produktu:

Tom 31. serii `Media początku XXI wieku` wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych `użytkowników`, `konsumentów` czy `prosumentów` mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: nauki humanistyczne, różne

Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:161x236
Ilość stron:216
ISBN:978-83-7545-751-3
Wprowadzono: 28.04.2017
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

ucho igielne

W. Myśliwski

książka (twarda)

31,36 zł taniej -30%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

269,97 zł taniej -10%

Bieguni

O. Tokarczuk

książka (miękka)

29,85 zł taniej -25%

Tatuażysta z Auschwitz

H. Morris

książka (miękka)

24,35 zł taniej -30%

Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab - przeczytaj też

Publiczne media elektroniczne w Europie

A. Jaskiernia

książka (miękka)

42,20 zł taniej -6%

Rozwój internetu a zmiany w mediach, ...

A. Jaskiernia

książka (miękka)

45,45 zł taniej -7%

Zobacz również

Znak 762 11/2018 Polskie Mistrzynie

P. ZBIOROWA

książka (miękka)

16,86 zł taniej -15%

Malarstwo Polskie

P. ZBIOROWA

książka (twarda)

59,36 zł taniej -15%

Zima w przedszkolu + CD Zabawy ...

K. Gawlik

książka (miękka)

21,20 zł taniej -15%

Sprawca niepoczytalny w procesie karnym

D. Krakowiak

książka (miękka)

42,30 zł taniej -15%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

57.09 zł

taniej -3%

Monitoring wolności mediów w Europie

Monografia autorstwa Alicji Jaskierni stanowi cenną analizę mechanizmów monitoringu wolności mediów w Europie, prowadzonego przez istotne z punktu widzenia demokratyzacji życia publicznego organizacje regionalne, takie jak Rada Europy, Organizacja Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie i Unia Europejska, a także podmioty z sektora pozarządowego oraz nowe...

książka

30.33 zł

taniej -24%

Towarzyskość jako forma uspołecznienia w epoce...

Książka Krzysztofa Stachury to znakomicie napisany, wsparty badawczą pasją opis nowych porządków w ramach procedur uspołecznienia. Jest to rozprawa o potrzebie nienakierowanego na praktyczny cel wychodzenia do ludzi w dobie sieci, o głodzie towarzyskości w czasach, gdy ci głodni siedzą przed monitorami, o atmosferze, klimacie i przyjemności jako kryterium...

książka

55.95 zł

taniej -29%

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w...

książka

45.45 zł

taniej -7%

Jak żyć? Poradnikowe funkcje periodycznych ...

Problematyka podjęta przez Autorkę [...] wydaje się niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinają się media, kanały dystrybucji i produkcji treści, a więc także i ich konsumenci, producenci i prosumenci. Relatywnie łatwy dostęp do mediów społecznościowych oraz ogromna oferta mediów tradycyjnych [...] sprawiają, że wzrasta liczba...

ebook

37.52 zł

taniej -20%

Wykłady z filozofii mediów - mobi, epub

[...] książka o filozofii mediów w tym przypadku jest także głosem na temat stanu współczesnej kultury, tym samym wpisuje się w nurt medioznawstwa zorientowanego kulturoznawczo, czy też kulturoznawstwa zorientowanego medioznawczo. Powiedzieć że jednym z kluczy do zrozumienia świata ponowoczesnego jest trafne rozpoznanie świata mediów, to dziś banał. Ale...

ebook

2.55 zł

taniej -15%

Systemy medialne w dobie cyfryzacji - 02...

Cyfryzację zauważamy przede wszystkim w skali mikro. Niemal każdy z nas korzysta już z telewizji cyfrowej, wiemy o zaletach tabletu czy nowoczesnej komórki, często szukamy potrzebnych informacji lub opinii w internetowej sieci. Nie dostrzegamy jednak zazwyczaj przeobrażeń w skali makro, w skali państw czy nawet całego globu. Niniejsza praca zbiorowa...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

4.99

14.99

14.99

2.84

4.96

2.99

2.99

8.99

7.98

1.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: