Publiczność mediów w epoce cyfrowej / Alicja Jaskiernia | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Publiczność mediów w epoce cyfrowej (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 216
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - opis produktu:

Tom 31. serii `Media początku XXI wieku` wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych `użytkowników`, `konsumentów` czy `prosumentów` mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -41%
Tool - Parabola

Bartek Koziczyński

miękka
23,54 zł 39.90
  • -35%
Stanisław Bareja alternatywnie

Maciej Replewicz

miękka
32,43 zł 49.90
  • -34%
HRABI Duszkiem tak

Paweł Łęczuk , Jakub Jabłonka

twarda
32,93 zł 49.90
  • -36%
Homo deus Krótka historia jutra

Yuval Noah Harari

twarda
38,24 zł 59.76

Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab - przeczytaj też

  • RRecenzje
  • Książka
  • Publiczność mediów w epoce cyfrowej
4.3/5 ( 9 ocen )
    5
    6
    4
    0
    3
    3
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Wieczna wojna

Joe Haldeman

twarda
29,18 zł 44.90
Zapowiedź - 14.2.2020
  • -35%
Małe kobietki (okładka filmowa)

May Louisa Alcott

twarda
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 17.1.2020
  • -35%
Andyjski dysk

Czesław Kierzk

miękka
30,54 zł 46.99
Zapowiedź - 12.1.2020
  • -35%
Excalibur Dziedzictwo ludzkości

Delfina Chmielecka

miękka
24,70 zł 37.99
Zapowiedź - 16.1.2020
  • -35%
Anioł trzeciego świata

Sylwester Wysocki

miękka
23,39 zł 35.98
Zapowiedź - 23.12.2019
  • -30%
Wiedźmin Tomy 1-8 (okładka filmowa)

Andrzej Sapkowski

pakiet
499,00 zł
Zapowiedź - 22.12.2020
  • -30%
Moc słowa / Moc wiary / Moc nadziei

Grzegorz abp Ryś

pakiet
69,76 zł 99.66

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 66.99 zł
    53.59 zł

    Autorski podręcznik z elementami monografii prof. Macieja Mrozowskiego poświęcony mediom i ewolucyjnemu przejściu od mediów masowych do komunikacji sieciowej. Książka zawiera autorski przegląd wszystkich znaczących teorii w zakresie medioznawstwa oraz ich usystematyzowanie. Łączy przeszłość z...

  • Książka Krzysztofa Stachury to znakomicie napisany, wsparty badawczą pasją opis nowych porządków w ramach procedur uspołecznienia. Jest to rozprawa o potrzebie nienakierowanego na praktyczny cel wychodzenia do ludzi w dobie sieci, o głodzie towarzyskości w czasach, gdy ci głodni siedzą przed...

  • David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym...

  • Ekrany przyjemności nie mają charakteru nowinek technicznych, nie roszczą sobie pretensji do roli przewodnika po najnowszych zjawiskach cyfrowej piśmienności. Mimo to rozważania czternastu autorów (wśród nich klasyków tematu) wpisują się w zestaw pierwszorzędnych problemów zapośredniczonej...

  • Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju czy regionie odbywa się poprzez kontakty interpersonalne,...

  • Ciągle powstają nowe możliwości komunikacji. Dzięki `Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej` nauczysz się lepszego wykorzystywania dostępnych narzędzi. Bezcenne rady Autora od ponad 75 lat prowadzą miliony czytelników po szczeblach sukcesów w życiu zawodowym i osobistym. Teraz...