Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Publiczne media elektroniczne w Europie

książka

Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Nie ulega wątpliwości, że media publiczne stanęły przed największym wyzwaniem od czasu ich stworzenia. Zarazem jednak nie ustają wysiłki , by znaleźć dla nich godne miejsce na zmieniającym się rynku komunikacyjnym. Generalny kierunek poszukiwań wiąże się z ochroną publicznej działalności emisyjnej w sytuacji, gdy musi ona konkurować z mediami prywatnymi w zasadniczo zmieniającym się krajobrazie medialnym. Uległy w związku z tym dwie zasadnicze cechy publicznego komunikowania: monopol na prezentowanie programów misyjnych oraz opieranie się na abonamencie jako podstawowym źródle finansowania. W sytuacji, gdy programy o charakterze misyjnym emitują również, choć w skromniejszym zakresie, nadawcy prywatni, a media publiczne muszą sięgać do dochodu z reklam, dawne rozgraniczenia mediów publicznych i prywatnych nie są już tak ostre. Nie oznacza to jednak zatarcia tych granic w ogóle i zrównania charakteru mediów publicznych i prywatnych. Jeśli nawet pojawiają się postulaty likwidacji mediów publicznych, to jednak są one w mniejszości do przeważającego poglądu, że media publiczne mają swe uzasadnienie na rynku medialnym współczesnych państw.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 31.07.2007

RECENZJE - książki - Publiczne media elektroniczne w Europie

4.6/5 ( 9 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0