Public relations
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągać klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna organizacja od najmniejszej po międzynarodowe koncerny nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku.Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju ostatnia część książki jest poświęcona tej tematyce.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 14.03.2007 |