Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Psychografia konsumentów

książka

Wydawnictwo Słowa i Myśli
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz ? dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy ? dotrze do niego najskuteczniej!
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 19.04.2017

RECENZJE - książki - Psychografia konsumentów

4.3/5 ( 15 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    0
  • 3
    5
  • 2
    0
  • 1
    0