Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny - PRACA ZBIOROWA - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 160
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny - opis produktu:

Dowiedz się, jak projektować witryny WWW,
których goście będą czuć się jak w domu

* Odpowiednio zaprojektuj formularze i elementy nawigacyjne
* Uprość do maksimum proces wyszukiwania informacji na stronie
* Zredaguj czytelne komunikaty i instrukcje

Każdy z nas z pewnością odwiedził kiedyś witrynę, w której nawigacja była koszmarem, znalezienie potrzebnej informacji graniczyło z cudem, a wypełnienie formularza przypominało wypełnianie papierów w urzędach. Nieśmiertelny "Błąd 404" nabiera już znaczenia symbolicznego, jak paragraf 22. Co więc zrobić, aby nie powielić tych błędów podczas projektowania własnej witryny? Odpowiedź wydaje się prosta -- unikać tego, co irytuje nas na innych stronach. Jednak zaprojektowanie witryny WWW, która będzie przyjazna dla użytkownika, okazuje się zdecydowanie trudniejsze.

Jeśli stoisz przed takim wyzwaniem, sięgnij po książkę "Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach. Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny". Znajdziesz w niej informacje, dzięki którym tworzona przez Ciebie witryna WWW będzie czytelna i łatwa w nawigacji. Czytając tę książkę, nauczysz się tworzyć łatwo zrozumiałe dla każdego komunikaty o błędach, funkcjonalne i odpowiednio działające mechanizmy wyszukiwawcze, a dla osób, które mimo to zabłądzą na Twojej witrynie -- przejrzyste instrukcje.

* Zasady projektowania defensywnego
* Tworzenie czytelnych komunikatów o błędach
* Pisanie zrozumiałych instrukcji
* Projektowanie odpowiednio działających formularzy
* Upraszczanie działania mechanizmów nawigacyjnych
* Mechanizmy wyszukiwawcze

Jeśli zależy Ci na satysfakcji i wygodzie klientów odwiedzających Twoją witrynę, ta książka jest Twoją lekturą obowiązkową.

Książka Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny pochodzi z wydawnictwa Helion. Publikacja jest pracą zbiorową . Należy do gatunków: informatyka, Webmasterstwo, Funkcjonalność stron. Książka Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny liczy 160 stron. Jej wymiary to 176x250.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Przyjazne witryny WWW. Jak uczynić lepszymi komunikaty o błędach, Pomoc, formularze i inne kluczowe punkty witryny

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.