Problemy zarządzania przedsiębiorstwem
książka
Wydawnictwo Passat Paweł Pietrzyk |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku wymaga od osób zarządzających przedsiębiorstwami wiedzy na temat warunków skutecznego przywództwa, sposobów tworzenia i wprowadzania innowacji, umiejętności analizowania kosztów w powiązaniu z efektami, a także znajomości korzyści, jakie dają nowoczesne rozwiązania w sferze technologii informacyjnych.Przygotowana publikacja jest podzielona na dwie części. W pierwszej z nich zaprezentowano wyniki badań i przemyśleń związanych z aktywnością rynkową przedsiębiorstw, natomiast druga część zawiera rozważania na temat szerszego spojrzenia na wybrane zagadnienia z obszaru marketingu. Duża część zamieszczonych tekstów opiera się na prowadzonych badaniach empirycznych. Poszczególne artykuły nawiązują do przykładów związanych z wieloma branżami, co daje możliwość wykorzystania wyników badań w konkretnych sektorach gospodarki. Kilka artykułów odnosi się do badań prowadzonych w skali globalnej, dzięki czemu pojawia się perspektywa międzynarodowa.
prof. dr bab. Henryk
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Passat Paweł Pietrzyk |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 11.04.2013 |