PRAKTYKA SPRZEDAŻY. JAK POSTĘPOWAĆ Z TRUDNYM KLIENTEM.
książka
Wydawnictwo Studio Emka |
Oprawa twarda w obwolucie |
Opis produktu:
Ta książka oferuje ci skuteczne metody na każdą fazę rozmowy sprzedaży czy rozmowy doradczej: od przygotowania mentalnego do kontaktu z klientem aż do zdobywania poleceń od klientów. Jednocześnie otrzymujesz kompletny materiał do własnego treningu z sobą wzbogacony przykładami praktycznymi, listami kontrolnymi, ćwiczeniami. Doświadczeni doradcy i sprzedawcy mogą sprawdzić na początku każdego rozdziału swój poziom wiedzy aktywnej. Dla niecierpliwych każdy rozdział zawiera praktyczne podsumowanie rzeczy najważniejszych. Mistrzem w sprzedaży zostaniesz tylko wtedy, kiedy jesteś pierwszorzędnym negocjatorem i umiesz zareagować w każdej sytuacji w sposób elastyczny i zorientowany na korzyść klienta.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Studio Emka |
Oprawa: | twarda w obwolucie |
Wprowadzono: | 12.01.2004 |