Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Potęga słowa `dlaczego`

Jak się wyróżnić na tle konkurencji

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka, która zmienia reguły gry...

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga - coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju?

Poznaj sekret rozwoju w biznesie

Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową - bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.

Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku - bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.

C. Richard Weylman jest cenionym i rozchwytywanym konsultantem, specjalizującym się w marketingu i sprzedaży, a także mówcą i ekspertem od spraw mediów. Pełni funkcję przewodniczącego Weylman Consulting Group i dyrektora generalnego Weylman Center for Excellence in Practice Management. Jego artykuły można przeczytać w `Investment Advisor`, `Fundfire`, `NALU`, `GAMA News Journal`, a także na stronach internetowych WSJ.com i Forbes.com.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 18.10.2014

RECENZJE - książki - Potęga słowa `dlaczego`, Jak się wyróżnić na tle konkurencji

4.3/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    2