Podstawy marketingu terytorialnego
książka
Wydawnictwo Akademia Ekonomicza w Poznaniu |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Uniwersalna koncepcja marketingu znajduje swe zastosowanie nieomal w każdej dziedzinie życia gospodarczego i społecznego. Czerpanie z zasobów wiedzy marketingowej stało się faktem i jednocześnie koniecznością również w przypadku terytoriów. Wyodrębniony w ten sposób marketing terytorialny przybiera w praktyce różne formy: od aplikacji najprostszych narzędzi promocji po skomplikowany proces kreowania marki terytorium. Ich skuteczne i efektywne wykorzystanie w procesie osiągania celów terytoriów wymaga jednak solidnych podstaw teoretycznych i kompleksowego ujęcia.Przygotowany podręcznik prezentuje, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują liczne przykłady oraz analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw zarówno polskich, jak i europejskich oraz amerykańskich.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Akademia Ekonomicza w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 22.03.2007 |