Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Podstawy marketingu terytorialnego

książka

Wydawnictwo Akademia Ekonomicza w Poznaniu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Uniwersalna koncepcja marketingu znajduje swe zastosowanie nieomal w każdej dziedzinie życia gospodarczego i społecznego. Czerpanie z zasobów wiedzy marketingowej stało się faktem i jednocześnie koniecznością również w przypadku terytoriów. Wyodrębniony w ten sposób marketing terytorialny przybiera w praktyce różne formy: od aplikacji najprostszych narzędzi promocji po skomplikowany proces kreowania marki terytorium. Ich skuteczne i efektywne wykorzystanie w procesie osiągania celów terytoriów wymaga jednak solidnych podstaw teoretycznych i kompleksowego ujęcia.

Przygotowany podręcznik prezentuje, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują liczne przykłady oraz analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw zarówno polskich, jak i europejskich oraz amerykańskich.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Akademia Ekonomicza w Poznaniu
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 22.03.2007

RECENZJE - książki - Podstawy marketingu terytorialnego

4.4/5 ( 10 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0