książka
Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Publikacja ukazuje nowe tendencje w ekonomii związane z burzliwym rozwojem Internetu - tak zwanej nowej ekonomii. Określenie to podkreśla nowość narzędzi i metod, a nie praw i zasad ekonomii. W książce przedstawiono podstawowe problemy globalizacji, z uwzględnieniem globalizacji informacji i globalizacji gospodarki, a także internetowej infrastruktury i e-biznesu - jako podstaw wszelkich działań typu "e". Zaprezentowano też specyfikę e-przedsiębiorstwa i e-handlu ze szczególnym podkreśleniem problemów z e-bankingiem, podpisem elektronicznym i elektroniczną wymianą dokumentów. Omówiono również zagadnienia bezpieczeństwa działalności e-biznesowej i jej aspekty prawne oraz podatkowe. Ostatni rozdział książki zawiera propozycję praktycznych aplikacji e-biznesu w formie tzw. case.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Szczeciński |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 14.03.2007 |