Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Perswazja i manipulacja w komunikacji

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Komponowanie i interpretowanie komunikatów 7 Różne realizacje zamiaru pragmatycznego 11 Kod werbalny i niewerbalny 21 Wypowiedź jako działanie. Akty mowy 23 Akty mowy w tekście 43 Skuteczność aktów mowy w komunikacji 59 Przegląd terminów: nakłanianie, perswazja, propaganda, agitacja, manipulacja, stymulacja 69 Nakłanianie 69 Perswazja 72 Propaganda 74 Agitacja 76 Manipulacja 77 Stymulacja 78 Orientacje w teorii perswazji 81 Orientacja na warunkowanie i modelowanie 82 Orientacja na komunikat i uczenie się 83 Orientacja na spostrzeganie i ocenę 85 Orientacja na motywację 88 Orientacja na atrybucję 89 Orientacja na autoperswazję 90 Struktura działań perswazyjnych 93 1. Model szans rozpracowania przekazu (Richarda Petty`ego i Johna Cacioppo) 93 Tor centralny 93 Tor peryferyjny 95 2. Proces perswazyjny (Awdiejew i Habrajska). Rama perswazyjna i perswazja merytoryczna 96 Rama perswazyjna 96 Perswazja merytoryczna 108 Skuteczność perswazji 125 Przykłady komunikacyjnej analizy tekstów perswazyjnych w wybranych dyskursach 129 1. Komunikacyjna analiza fragmentu tekstu naukowego 133 1.1. Analizy fragmentów tekstów werbalnych 134 1.2 Analizy tekstów werbalno-wizualnych 139 2. Komunikacyjna analiza fragmentu tekstu publicystycznego 141 2.1. Analizy fragmentów werbalnych tekstów perswazyjnych 153 2.2 Analizy tekstów werbalno-wizualnych (memy, reklamy) 189 Perswazyjne i manipulacyjne funkcje komunikatów niewerbalnych 199 Manipulacja 205 Językowe wykładniki manipulacji 212 Dlaczego ludzie ulegają wpływom? 215
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 06.12.2020

RECENZJE - książki - Perswazja i manipulacja w komunikacji

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1