Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym (miękka)

  • Promocja
    image-promocja
przeczytaj fragment

książka

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - opis produktu:

"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.

Książka Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym pochodzi z wydawnictwa PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Autorem książki jest Małgorzata Bartosik-Purgat. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym liczy 204 stron. Jej wymiary to 140x200. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.7/5 ( 15 ocen )
  • 5
    13
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: