Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce
książka
Wydawnictwo Poltext |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych. w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów. dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była potrzebna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów. Bez niej nowe przepisy nie będą działały albo też staną się brutalnym i stosowanym bez rozmysłu instrumentem tłamszenia przedsiębiorczości i ograniczania konkurencyjności przedsiębiorców działających na polskim rynku finansowym.Publikacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Pro Motor. Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej. Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka oraz Centrum Studiów Konsumenckich Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Są w niej zawarte opracowane przez znakomitych znawców przedmiotu rzetelne i aktualne analizy najistotniejszych zagadnień dotyczących relacji pomiędzy zakładami ubezpieczeń i konsumentami.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Poltext |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 14.10.2015 |