Nowe media i komunikowanie wizualne
książka
Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Piotr Francuz, Stanisław JędrzejewskiWprowadzenie
Iwona Merklejn
Teoria społeczeństwa informacyjnego Umesao Tadao i jejznaczenie dla dalszych badań
Katarzyna Kopecka-Piech
Nowe media z perspektywy konwergencji. Wzajemne determinacje struktury, treści i typów uczestnictwa
Kazimierz Krzysztofek
Internet uspołeczniony: Web 2.0 jako zmiana kulturowa
Katarzyna Brzoza
Internet narzędziem komunikowania masowego
Krzysztof Stachura
(Nowe)? widownie. Doświadczenia odbiorców mediów w kulturze konwergencji
Piotr Gawrysiak
Wolne idee kontra „Świat copyright"
Magdalena Szpunar
Granice wolności słowa w Internecie
AndrzejRadomski, Radosław Bomba
Web 2.0 a nauka. Internet, Web 2.0, Kultura 2.0, Nauka 2.0, Zbiorowa inteligencja
Agnieszka Zwiefka-Chwałek
Telewizja - reaktywacja. Jak ożywić dinozaura, czyli o strategiach przekazów telewizyjnych w dobie nowych mediow
Stanisław Jędrzejewski
Strategie rozwoju radia 2.0
Piotr Para
Zmiana społecznejroli dziennikarza w dobie mediów cyfrowych
Joanna Bierówka
Społeczności sieciowe propagujące anoreksję jako przykład zbiorowego eskapizmu
Michalina Rutka
Rola rytuałów w tworzeniu społeczności internetowej na przykładzie odtwarzanych przez użytkowników forum internetowego Miau.pl
Janina Hajduk-Nijakowska
e-foklor. Rola Internetu w powstawaniu nowych zjawisk folklorystycznych
Andrzej Wojnach
Animacja jako nowy kod kulturowy. Myślenie animacją
Jacek Dąbała
Dobra publicystyka a ryzyko błędu
Julita Makaro
Przeobrażenia w konstruowaniu wizerunku miasta na karcie pocztowej. Od nudnych pocztówek PRL do spektakularnych pocztówek współczesnych?
Marek Hallada
Fotografia jako element składowy multimediów oraz forma wizualnego komunikatu dydaktycznego wykorzystywanego w procesie kształcenia
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Katolicki Uniwersytet Lubelski |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 24.08.2011 |