Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Nowe media i komunikowanie wizualne

książka

Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Piotr Francuz, Stanisław Jędrzejewski
Wprowadzenie

Iwona Merklejn
Teoria społeczeństwa informacyjnego Umesao Tadao i jejznaczenie dla dalszych badań

Katarzyna Kopecka-Piech
Nowe media z perspektywy konwergencji. Wzajemne determinacje struktury, treści i typów uczestnictwa

Kazimierz Krzysztofek
Internet uspołeczniony: Web 2.0 jako zmiana kulturowa

Katarzyna Brzoza
Internet narzędziem komunikowania masowego

Krzysztof Stachura
(Nowe)? widownie. Doświadczenia odbiorców mediów w kulturze konwergencji

Piotr Gawrysiak
Wolne idee kontra „Świat copyright"

Magdalena Szpunar
Granice wolności słowa w Internecie

AndrzejRadomski, Radosław Bomba
Web 2.0 a nauka. Internet, Web 2.0, Kultura 2.0, Nauka 2.0, Zbiorowa inteligencja

Agnieszka Zwiefka-Chwałek
Telewizja - reaktywacja. Jak ożywić dinozaura, czyli o strategiach przekazów telewizyjnych w dobie nowych mediow

Stanisław Jędrzejewski
Strategie rozwoju radia 2.0

Piotr Para
Zmiana społecznejroli dziennikarza w dobie mediów cyfrowych

Joanna Bierówka
Społeczności sieciowe propagujące anoreksję jako przykład zbiorowego eskapizmu

Michalina Rutka
Rola rytuałów w tworzeniu społeczności internetowej na przykładzie odtwarzanych przez użytkowników forum internetowego Miau.pl

Janina Hajduk-Nijakowska
e-foklor. Rola Internetu w powstawaniu nowych zjawisk folklorystycznych

Andrzej Wojnach
Animacja jako nowy kod kulturowy. Myślenie animacją

Jacek Dąbała
Dobra publicystyka a ryzyko błędu

Julita Makaro
Przeobrażenia w konstruowaniu wizerunku miasta na karcie pocztowej. Od nudnych pocztówek PRL do spektakularnych pocztówek współczesnych?

Marek Hallada
Fotografia jako element składowy multimediów oraz forma wizualnego komunikatu dydaktycznego wykorzystywanego w procesie kształcenia
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 24.08.2011

RECENZJE - książki - Nowe media i komunikowanie wizualne

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0