Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Nazwy własne obiektów handlowo-usługowych w przestrzeni miasta

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 03.03.2012

RECENZJE - książki - Nazwy własne obiektów handlowo-usługowych w przestrzeni miasta

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0