Nazwy własne obiektów handlowo-usługowych w przestrzeni miasta
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 03.03.2012 |