Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego
książka
Wydawnictwo CeDeWu |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Model biznesu to opis wyjaśniający, w jaki sposób działa przedsiębiorstwo. Jego istotą jest zobrazowanie logiki funkcjonowania organizacji lub przedsięwzięć, w postaci odpowiednio nazwanych i powiązanych elementów szablonu, umożliwiając logiczne zrozumienie procesu działania, przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa.Przedsiębiorstwa uzdrowiskowe zlokalizowane w 45 polskich uzdrowiskach, prowadzą zróżnicowaną działalność turystyczno-leczniczą, której wymiarem praktycznym jest świadczenie usług w zakresie turystyki zdrowotnej oraz udzielanie świadczeń zdrowotnych poprzez lecznictwo uzdrowiskowe. Zmiany w systemie zdrowotnym państwa oraz w strukturze własnościowej przedsiębiorstw uzdrowiskowych, a także transformacja produktu uzdrowiskowego ukierunkowanego na działalność turystyczną, narzucają konieczność zmiany sposobu postrzegania i prowadzenia działalności turystyczno-leczniczej w uzdrowiskach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest modelowe ujęcie działalności uzdrowiskowej.
Monografia prezentuje postać modelu biznesu dedykowanego współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym, a zarazem pokazuje modelowe ujęcie zmian, jakie zaszły w działalności uzdrowiskowej w ostatnich trzech dekadach. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego, ujęty w trójwymiarowej perspektywie przedsiębiorstwa uzdrowiskowego, umożliwia wybór jednego z ośmiu proponowanych wariantów modeli biznesu dedykowanych współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | CeDeWu |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 21.01.2019 |