Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych

książka

Wydawnictwo Akademia Ekonomicza w Poznaniu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Przedmiotem zainteresowania w niniejszej rozprawie są uwarunkowania, metody, techniki i narzędzia zarządzania procesem rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach wytwórczych zlokalizowanych w kraju, w kontekście skuteczności tego procesu oraz powodzenia rynkowego nowego produktu (zakresy pracy: podmiotowy, przedmiotowy i przestrzenny). Zakres czasowy pracy obejmuje głównie lata 1990-2004, w tym analizy empiryczne dotyczą lat 1997-2004. Praca ma charakter teoretyczny i empiryczny.
Celem zasadniczym rozprawy jest identyfikacja, systematyzacja i wskazanie najważniejszych metod oraz warunków kompetencyjnych, determinujących skuteczność strategii rozwoju nowych produktów, a także opracowanie uporządkowanego hierarchicznie zbioru uwarunkowań kompetencyjnych, powiązanych z miernikami PRNP, w postaci teoretycznego modelu dźwigni strategicznych rozwoju nowych produktów w przedsiębiorstwach przemysłowych działających w Polsce.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Akademia Ekonomicza w Poznaniu
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 22.03.2007

RECENZJE - książki - Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0