Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych - Ireneusz P. Rutkowski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych

książka

  • Wydawnictwo Akademia Ekonomicza w Poznaniu
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 345
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych - opis produktu:

Przedmiotem zainteresowania w niniejszej rozprawie są uwarunkowania, metody, techniki i narzędzia zarządzania procesem rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach wytwórczych zlokalizowanych w kraju, w kontekście skuteczności tego procesu oraz powodzenia rynkowego nowego produktu (zakresy pracy: podmiotowy, przedmiotowy i przestrzenny). Zakres czasowy pracy obejmuje głównie lata 1990-2004, w tym analizy empiryczne dotyczą lat 1997-2004. Praca ma charakter teoretyczny i empiryczny.
Celem zasadniczym rozprawy jest identyfikacja, systematyzacja i wskazanie najważniejszych metod oraz warunków kompetencyjnych, determinujących skuteczność strategii rozwoju nowych produktów, a także opracowanie uporządkowanego hierarchicznie zbioru uwarunkowań kompetencyjnych, powiązanych z miernikami PRNP, w postaci teoretycznego modelu dźwigni strategicznych rozwoju nowych produktów w przedsiębiorstwach przemysłowych działających w Polsce.

Książka Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych pochodzi z wydawnictwa Akademia Ekonomicza w Poznaniu. Autorem książki jest Ireneusz P. Rutkowski. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych liczy 345 stron. Jej wymiary to 168 x 238.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.