Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiąbiorstwach przemysłowych
książka
Wydawnictwo Akademia Ekonomicza w Poznaniu |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Przedmiotem zainteresowania w niniejszej rozprawie są uwarunkowania, metody, techniki i narzędzia zarządzania procesem rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach wytwórczych zlokalizowanych w kraju, w kontekście skuteczności tego procesu oraz powodzenia rynkowego nowego produktu (zakresy pracy: podmiotowy, przedmiotowy i przestrzenny). Zakres czasowy pracy obejmuje głównie lata 1990-2004, w tym analizy empiryczne dotyczą lat 1997-2004. Praca ma charakter teoretyczny i empiryczny.Celem zasadniczym rozprawy jest identyfikacja, systematyzacja i wskazanie najważniejszych metod oraz warunków kompetencyjnych, determinujących skuteczność strategii rozwoju nowych produktów, a także opracowanie uporządkowanego hierarchicznie zbioru uwarunkowań kompetencyjnych, powiązanych z miernikami PRNP, w postaci teoretycznego modelu dźwigni strategicznych rozwoju nowych produktów w przedsiębiorstwach przemysłowych działających w Polsce.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Akademia Ekonomicza w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 22.03.2007 |