książka
Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
"Celem opracowania jest dostarczenie czytelnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności w zakresie prowadzenia wyceny przedsiębiorstwa za pomocą tradycyjnych i nowoczesnych metod ze szczególnym naciskiem położonym na metody dochodowe wykorzystujące zarówno prosty, jak i złożony aparat matematyczno-finansowy. Opracowanie skierowane jest przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza finansowych, analityków finansowych, doradców ekonomicznych, maklerów i osób zajmujących się profesjonalnie zarządzaniem wartością przedsiębiorstw. W ramach opracowania skoncentrowano się na prezentacji istoty poszczególnych metod wyceny, a także wskazano sposoby i warunki ich zastosowania w praktyce, przedstawiając krok po kroku przykłady wyceny przedsiębiorstw".- Ze Wstępu
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 13.01.2018 |