rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. Hybrydyzacja Uwiarygadnianie Zadaniowość
ocena: 6, głosów: 3
 

Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU.
Hybrydyzacja Uwiarygadnianie Zadaniowość (twarda)

książka

red.

Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski

Oprawa: twarda

Ilość stron: 265

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 37,71

Cena detaliczna: 41,90

U nas taniej o 10%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

33,52

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU., Hybrydyzacja Uwiarygadnianie Zadaniowość - opis produktu:

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne
1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska
1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki
1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu
1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki
1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu
1.2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań
1.2.1. Analiza dyskursu - ramy teoretyczne
1.2.2. Translacja wybranych teorii społecznych do analizy dyskursu
1.2.3. Problemy i techniki badawcze

Rozdział II. Public relations - zacieranie granicy między komercyjnym i dziennikarskim przekazem
2.1. Public relations - transparentna forma komunikowania o marce?
2.2. `PR-izacja` treści medialnych?
2.3. Advertorial - szczególny przypadek PR-izacji prasy
2.3.1. Advertorial - etyka a praktyka jego stosowania
2.3.2. Badanie advertoriali - ich typy i odbiór

Rozdział III. Blogi - włączanie treści o markach do blogerskiego dyskursu
3.1. Blogi - hybrydy o wielu funkcjach
3.2. Proces komercjalizacji blogów - wiarygodność dyskursu?
3.3. Uwarunkowania i techniki wpływu blogerów
3.4. Przypadek dwóch blogów modowych
3.5. Blogi - demokratyczne komunikowanie?

Rozdział IV. CRM - nadawanie wiarygodności marce w dyskursach o społecznym zaangażowaniu
4.1 CRM - `narzędzie` pomocy potrzebującym?
4.2. Przypadek społecznego zaangażowania w kampanii marki Dove
4.2.1. Czynniki kampanijnego sukcesu marki Dove
4.2.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Dove

Rozdział V. Społeczności marki - angażowanie konsumenta w dyskurs marki
5.1. `Społeczności` marki - czy społeczności?
5.2. SM: między tym, co indywidualne i społeczne
5.3. SM w kontekście zjawiska groundswell
5.4. SM a lojalność konsumencka
5.5. SM jako socjotechnika wspólnie podzielanych wartości
5.6. Przypadek `Klubu Moja Nivea`
5.6.1. Czynniki sukcesu `Klubu Moja Nivea`
5.6.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Nivea

Rozdział VI. Branded gaming - transfer emocji i znaczeń, poziomy integracji i akceptacji
6.1. Proces komercjalizacji gier
6.2. Specyfika gier a lokowanie marki
6.2.1. Interaktywność czy reaktywność?
6.2.2. Responsywność i grywalizacja
6.2.3. Immersja - jej poziomy a skuteczność lokowania marki
6.2.4. Przyjemność grania i transfer emocji
6.3. Lokowanie marki w grach w kontekście branded entertainment
6.4. Poziomy zintegrowania marki z treścią rozrywkową gier
6.5. Efektywność branded gaming a modele przetwarzania informacji
6.6. Branded gaming w opiniach studentów - pytanie o granice komercjalizacji gier

Zakończenie

Bibliografia

Aneks

Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU., Hybrydyzacja Uwiarygadnianie Zadaniowość - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski
Oprawa:twarda
Okładka:twarda
Ilość stron:265
ISBN:9788380615540
Wprowadzono: 30.01.2019
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU., Hybrydyzacja Uwiarygadnianie Zadaniowość - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Karpie bijem

A. Pilipiuk

książka (miękka)

27,85 zł taniej -30%

Życie za wszelką cenę

L. Genova

książka (miękka)

25,87 zł taniej -35%

Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i ...

G. Rzeczkowski

książka (miękka)

25,85 zł taniej -35%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

224,99 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

46.89 zł

taniej -6%

Rentgenogramy poziom podstawowy Mulimedialne...

Program - Rentgenogramy CD-ROM w.podstawowa

książka

88.78 zł

taniej -11%

Rentgenogramy poziom rozszeszony Mulimedialne...

Program przedstawia różne wykresy obrazujące powstawanie głosek za pomocą czytelnych animacji. Wersja rozszerzona zawiera głoski: a, ą, b, bi, c, cz, ć, d, dz, dź, dż, e, ę, f, fi, g, gi, h, hi, i, j, k, ki, l, li, ł, m, mi, n, ni, o, p, pi, r, s, sz, ś, t, u, w, wi, y, z, ź, ż.

książka

35.91 zł

taniej -10%

Medialne i propagandowe oblicza wojny Oblicza...

Najnowszy numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest obrazom wojny - jako toposu wywołującego spory pamięci, walkę na słowa i motywy działań propagandowych w czasie konfliktów zbrojnych, jak i strategii mediatyzacji dyskursu publicznego. W tomie pt. Medialne i propagandowe oblicza wojny odnajdzie Czytelnik dwa główne nurty tematycznie...

książka

42.82 zł

taniej -10%

Medialne lwy dla rekinów biznesu Sztuka...

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i...

książka

33.94 zł

taniej -10%

Medialne fiasko zjednoczenia?

W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich badań opinii społecznej nieoczekiwanie ponownie wskazują na odradzanie się wewnątrz niemieckiego społeczeństwa podziału na tzn. Ossis i Wessis. Zjednoczenie z sukcesem...

ebook

33.07 zł

taniej -15%

Medialne lwy dla rekinów biznesu - mobi, epub...

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: