rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Medialne i propagandowe oblicza wojny ...

P. ZBIOROWA

książka (miękka)

35,91 zł taniej -10%

Medialne lwy dla rekinów biznesu - ...

A. Ślifirska

ebook, multiformat: mobi, epub

33,07 zł taniej -15%

Medialne lwy dla rekinów biznesu Sztuka ...

A. Ślifirska

książka (twarda)

42,82 zł taniej -10%

Medialne fiasko zjednoczenia?

A. Szymańska

książka (miękka)

33,94 zł taniej -10%

Społeczne reprezentacje Unii ...

K. Kubala

książka (miękka)

30,25 zł taniej -24%

Medialne reprezentacje kultury. Tom 3, Medialne ramy tożsamości
ocena: 5, głosów: 2
 

Medialne reprezentacje kultury.
Tom 3, Medialne ramy tożsamości (twarda)

książka

red.

Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski

Oprawa: twarda

Ilość stron: 310

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 29,93

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

23,94

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Medialne reprezentacje kultury., Tom 3, Medialne ramy tożsamości - opis produktu:

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I
MEDIA I TOŹSAMOŚĆ - PROBLEM I PRZEDMIOT BADAŃ

Jerzy Jastrzębski
Agenda-setting i medialne ramy tożsamości
Agenda-setting and the media identity frames

Wojciech Sroczyński
Pedagogika medialna - zarys problematyki
Media pedagogy - outline of the problems

Marek Wódka
Społeczno-etyczne uwarunkowania komunikacji medialnej. Analiza w świetle nauczania społecznego Kościoła
Social and ethical conditions of the media communication. Analysis in the light of the Churchâs social teaching


Rozdział II
ROLA MEDIÓW W KSZTAŁTOWANIU TOŹSAMOŚCI SPOŁECZNO-KULTUROWEJ

Elżbieta M. Minczakiewicz
Media w kształtowaniu tożsamości oraz poczucia sensu życia u młodzieży z diagnozą sprzężonej niepełnosprawności
Media in shaping identity and the sense of life in adolescents with a diagnosis coupled disability

Kamil Wszołek
Współczesny portret dziennikarstwa w filmie fabularnym. Na podstawie wybranych filmów z lat 2010-2015
A modern image of journalism in a feature film in selected contemporary films for the period from 2010 to 2015

Irena Wolska-Zogata
Dziennikarstwo polskie po 1989 r. Między tożsamością legitymizującą a projektem tożsamości
Polish journalism after 1989. Between the institutional identity and project of identity

Piotr Dejneka
Populism and the public sphere. Will Populism revitalise public sphere in Europe?
Populizm i sfera publiczna. Czy populizm odnowi europejską sferę publiczną?

Aneta Duda, Kamil Fil
Obraz ekologii na łamach tygodników opinii
The image of the ecology promoted by the weekly magazines of opinion

Róża Szafranek
Rodzaje stereotypów o związkach z dużą różnicą wieku między partnerami, upowszechnianych na portalu `Pudelek` i w magazynie `Zwierciadło`
Types of stereotypes about couples with a huge age difference published on the web portal `Pudelek` and in the paper magazine `Zwierciadlo`


Rozdział III
ELEMENTY POLSKIEJ TOŹSAMOŚCI: RELIGIA - SZTUKA - MEDIA

Marek Rembier
Polskie doświadczenie wielokulturowości w interpretacji Jana Pawła II jako inspiracja dla edukacji międzykulturowej
Polish experience of multiculturalism in the interpretation of John Paul II as an inspiration for intercultural education

Marek Rembier
Tropy transcendencji... Współczesne myślenie religijne wobec pluralizmu światopoglądowego i relacji międzykulturowych
Trails of transcendence... Contemporary religious thinking in the face of ideological pluralism and intercultural relations

Maja Drzazga-Lech
Stanisław Moniuszko jako ikona polskiej tożsamości kulturowej na Górnym Śląsku w dwudziestoleciu międzywojennym
Stanislaw Moniuszko as an icon of polish national identity in Upper Silesia during Interwar Period

Paweł Stangret
`Ja mam obywatelstwo wielopolskie` - kreacja tożsamości w wypowiedziach awangardowego artysty
`I am from Greater Poland` - the creating of the identity by avant-garde artist

Medialne reprezentacje kultury., Tom 3, Medialne ramy tożsamości - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski
Oprawa:twarda
Okładka:twarda
Ilość stron:310
ISBN:9788380614758
Wprowadzono: 24.01.2019
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Medialne reprezentacje kultury., Tom 3, Medialne ramy tożsamości - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i ...

G. Rzeczkowski

książka (miękka)

25,85 zł taniej -35%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

224,99 zł taniej -25%

Nietoperz i suszone cytryny

M. Meller

książka (miękka)

25,89 zł taniej -35%

Odbiorę ci wszystko

R. Lillegraven

książka (miękka)

25,79 zł taniej -35%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

39.81 zł

taniej -0%

W kulturze wstydu? Wstyd i jego reprezentacje w...

Monografia W kulturze wstydu? Wstyd i jego reprezentacje w tekstach kultury układa się w koherentną całość i stanowi wzorcowy przykład współpracy między uczonymi reprezentującymi różne dziedziny humanistyki. Rozmaite oblicza wstydu, analizy oraz interpretacje wybranych tekstów literackich i tekstów kultury przeplatają się w tej monografii ze sobą i wchodzą...

książka

36.66 zł

taniej -25%

Zaangażowanie Reprezentacje polityczności we...

Zaangażowanie czy artystyczna autonomia? pytanie Theodora W. Adorno zaskakuje pokolenia swą niesłabnącą aktualnością. Literatura zaangażowana może zostać wykorzystana jako środek walki politycznej, zaś literatura rozumiana jako czysta sztuka jawi się jako oderwana od rzeczywistości. Koegzystencja obu: sztuki i zaangażowania wydaje się, zdaniem Adorna, nad...

książka

35.91 zł

taniej -10%

Medialne i propagandowe oblicza wojny Oblicza...

Najnowszy numer czasopisma "Oblicza Komunikacji" poświęcony jest obrazom wojny - jako toposu wywołującego spory pamięci, walkę na słowa i motywy działań propagandowych w czasie konfliktów zbrojnych, jak i strategii mediatyzacji dyskursu publicznego. W tomie pt. Medialne i propagandowe oblicza wojny odnajdzie Czytelnik dwa główne nurty tematycznie...

książka

42.82 zł

taniej -10%

Medialne lwy dla rekinów biznesu Sztuka...

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i...

książka

33.94 zł

taniej -10%

Medialne fiasko zjednoczenia?

W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich badań opinii społecznej nieoczekiwanie ponownie wskazują na odradzanie się wewnątrz niemieckiego społeczeństwa podziału na tzn. Ossis i Wessis. Zjednoczenie z sukcesem...

ebook

33.07 zł

taniej -15%

Medialne lwy dla rekinów biznesu - mobi, epub...

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: