Media hiszpańskie, od Gazety Madryckiej; do latynoskiej teleSUR
książka
Wydawnictwo Studio Emka |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
W książce Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR autor przedstawia zarówno rozwój mediów hiszpańskich w ujęciu historycznym, jak i współczesny system medialny tego kraju. Mowa jest więc o prasie (ogólnoinformacyjnej, ekonomicznej, sportowej, regionalnej czy magazynach), radiu, telewizji, Internecie oraz koncentracji medialnej i wielkich grupach medialnych. Nie zabrakło też wątków literackich (choćby wzmianki o takich dziennikarzach-literatach, jak M. J. de Larra czy A. Perez-Reverte) i politycznych, także tych związanych z katalońskimi czy baskijskimi tendencjami nacjonalistyczno-separatystycznymi. Ze względu na niezaprzeczalne związki historyczne i językowe między Hiszpanią a Hispanoameryką, przedstawione zostały również w ogólnym zarysie główne problemy mediów w tych krajach zachodniej półkuli, gdzie prasa, radio i telewizja kierują swoje przekazy w języku Cervantesa.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Studio Emka |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |