Marketing według Teda Levitta (twarda)
książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Ponadczasowa klasyka marketingu* Innowacyjne naśladownictwo
* Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
* Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
* Globalizacja rynków
* Reklama: poezja dopasowania
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce Marketing według Teda Levitta to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 01.04.2009 |