Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing usług zdrowotnych

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:

- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 05.12.2012

RECENZJE - książki - Marketing usług zdrowotnych

4.5/5 ( 15 ocen )
  • 5
    12
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    1