Marketing usług profesjonalnych. Współpraca na konkurencyjnym rynku usług profesjonalnych
książka
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Niniejsza książka jest piątym tomem Marketingu usług profesjonalnych pod redakcją naukową Kazimierza RogozińskiegoKażdy kolejny tom poświecony był innej tematyce, układającej się w rozbudowaną, rozciągniętą w czasie i bogatą wielością ujęć monografię problemu:
tom 1 Wprowadzenie do marketingu usług profesjonalnych, 1999
tom 2 Jakość usług profesjonalnych, 2000
tom 3 Kultura organizacji-osobowość profesjonalisty, 2001
tom 4 Wpisanie marketingu w strukturę organizacji, 2002
Organizatorem spotkań towarzyszących publikacji kolejnych tomów jest Katedra Usług Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Akademii Ekonomicznej w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |