Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing usług profesjonalnych. Współpraca na konkurencyjnym rynku usług profesjonalnych

książka

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niniejsza książka jest piątym tomem Marketingu usług profesjonalnych pod redakcją naukową Kazimierza Rogozińskiego
Każdy kolejny tom poświecony był innej tematyce, układającej się w rozbudowaną, rozciągniętą w czasie i bogatą wielością ujęć monografię problemu:
tom 1 Wprowadzenie do marketingu usług profesjonalnych, 1999
tom 2 Jakość usług profesjonalnych, 2000
tom 3 Kultura organizacji-osobowość profesjonalisty, 2001
tom 4 Wpisanie marketingu w strukturę organizacji, 2002
Organizatorem spotkań towarzyszących publikacji kolejnych tomów jest Katedra Usług Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Marketing usług profesjonalnych. Współpraca na konkurencyjnym rynku usług profesjonalnych

4.3/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0