rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Biblioteka Strategiczna Tom 1

M. Nagielski

książka (miękka)

44,00 zł taniej -16%

INTELIGENCJA STRATEGICZNA Jak stworzyć ...

J. Wells

książka (twarda)

37,17 zł taniej -17%

Marketing 4.0

P. Kotler

H. Kar...

książka (miękka)

33,59 zł taniej -25%

Marketing

P. Kotler

K. Kel...

książka (miękka)

77,02 zł taniej -22%

Marketing Wprowadzenie

P. Kotler

G. Arm...

książka (twarda)

120,96 zł taniej -6%

Marketing 3.0

P. Kotler

H. Kar...

książka (twarda)

49,78 zł

Rosyjska myśl strategiczna i potencjał ...

P. Mickiewicz

ebook, multiformat: mobi, epub

37,52 zł taniej -20%

Wycena firmy Storytelling i liczby

A. Damodaran

książka (miękka)

49,84 zł taniej -9%

Marketing Strategiczna reorientacja firmy
ocena: 6, głosów: 8
 

Marketing Strategiczna reorientacja firmy

książka

Wydawnictwo: Felberg

Oprawa: twarda

Ilość stron: 544

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 75,67

Cena detaliczna: 89,03

U nas taniej o 15%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

71,22

Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Marketing Strategiczna reorientacja firmy - opis produktu:

Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.

Marketing Strategiczna reorientacja firmy - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Felberg
Oprawa:twarda
Wymiary:170x250
Ilość stron:544
ISBN:83-88667-24-6
Wprowadzono: 26.07.2006
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Marketing Strategiczna reorientacja firmy - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Karpie bijem

A. Pilipiuk

książka (miękka)

27,85 zł taniej -30%

Życie za wszelką cenę

L. Genova

książka (miękka)

25,87 zł taniej -35%

Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i ...

G. Rzeczkowski

książka (miękka)

25,85 zł taniej -35%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

224,99 zł taniej -25%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

33.67 zł

taniej -25%

Marketing mobilny

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy...

książka

33.59 zł

taniej -25%

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W...

książka

120.96 zł

taniej -6%

Marketing Wprowadzenie

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w...

książka

77.02 zł

taniej -22%

Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem...

książka

49.78 zł

taniej -0%

Marketing 3.0

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: