Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing Strategiczna reorientacja firmy

książka

Wydawnictwo Felberg
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy. W części II zostały przedstawione podstawy kształtowania strategii działania. W części III odnajdujemy rzeczywiste problemy kształtowania strategii w firmie i wreszcie część IV jest poświęcona problemom wdrażania strategii.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Felberg
Oprawa: twarda
Wprowadzono: 26.07.2006

RECENZJE - książki - Marketing Strategiczna reorientacja firmy

4.9/5 ( 8 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0