rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Marketing

D. Waller

G. Ell...

lit. obcojęzyczna

269,89 zł taniej -10%

Marketing

P. Kotler

K. Kel...

książka

65,17 zł taniej -34%

Marketing 3.0

P. Kotler

H. Kar...

książka

46,29 zł taniej -7%

Marketing

J. Blythe

lit. obcojęzyczna

79,12 zł taniej -9%

Marketing społeczny w krwiodawstwie Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew
ocena: 6, głosów: 4
 
powiększenie

Marketing społeczny w krwiodawstwie
Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew (miękka)

książka

Wydawnictwo: CeDeWu

Oprawa: miękka

Ilość stron: 226

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 52,97

Cena detaliczna: 58,85

U nas taniej o 10%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

47,08

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Marketing społeczny w krwiodawstwie, Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew - opis produktu:

Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań.

Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań.

Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych.

Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
- Dlaczego populacje krwiodawców w różnych państwach się różnią?
- Czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi?
- W jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność?
- Jak wielkie są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce? I wreszcie najważniejsze:
- Do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, żeby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce?
- Do kogo nie należy się zwracać, albo przynajmniej w dalszej kolejności, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jak i moralnych?

Marketing społeczny w krwiodawstwie, Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:160x230
Ilość stron:226
ISBN:978-83-7556-874-5
Wprowadzono: 22.09.2016
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Marketing społeczny w krwiodawstwie, Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zamęt

V. Severski

książka

27,99 zł taniej -30%

Wampir z KC

A. Pilipiuk

książka

27,87 zł taniej -30%

Cudowny chłopak (okładka filmowa)

R. Palacio

książka

25,07 zł taniej -30%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

32.71 zł

taniej -27%

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W...

książka

27.15 zł

taniej -22%

Marketing 3.0 Dobry produkt? Zadowolony klient?...

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i...

książka

106.81 zł

taniej -17%

Marketing Wprowadzenie

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w...

książka

65.17 zł

taniej -34%

Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem...

lit. obcojęzyczna

269.89 zł

taniej -10%

Marketing

2nd Revised edition.

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

20.99

11.99

14.99

2.99

9.98

9.98

5.94

5.09

3.59

2.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: