rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Marketing Wprowadzenie

P. Kotler

G. Arm...

książka (twarda)

111,95 zł taniej -13%

Marketing 4.0

P. Kotler

H. Kar...

książka (miękka)

31,36 zł taniej -30%

Marketing

P. Kotler

K. Kel...

książka (miękka)

89,86 zł taniej -9%

Kapitał społeczny Teoria przestrzeni ...

P. Sztompka

książka (miękka)

48,41 zł taniej -19%

Kapitał społeczny interpretacje, ...

M. Klimowicz

książka (miękka)

50,48 zł taniej -8%

Marketing społeczny w krwiodawstwie Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew
ocena: 6, głosów: 4
 
powiększenie

Marketing społeczny w krwiodawstwie
Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew (miękka)

książka

Wydawnictwo: CeDeWu

Oprawa: miękka

Ilość stron: 226

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 52,97

Cena detaliczna: 58,85

U nas taniej o 10%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

47,08

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Marketing społeczny w krwiodawstwie, Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew - opis produktu:

Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań.

Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań.

Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych.

Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
- Dlaczego populacje krwiodawców w różnych państwach się różnią?
- Czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi?
- W jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność?
- Jak wielkie są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce? I wreszcie najważniejsze:
- Do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, żeby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce?
- Do kogo nie należy się zwracać, albo przynajmniej w dalszej kolejności, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jak i moralnych?

Marketing społeczny w krwiodawstwie, Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:160x230
Ilość stron:226
ISBN:978-83-7556-874-5
Wprowadzono: 22.09.2016
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Marketing społeczny w krwiodawstwie, Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Ślepnąc od świateł (okładka filmowa)

J. Żulczyk

książka (miękka)

26,26 zł taniej -29%

Tatuażysta z Auschwitz

H. Morris

książka (miękka)

20,53 zł taniej -41%

Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania

S. Hawking

książka (twarda)

26,15 zł taniej -33%

A ja żem jej powiedziała...

K. Nosowska

książka (miękka)

23,79 zł taniej -40%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

47.89 zł

taniej -0%

Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane...

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i...

książka

48.78 zł

taniej -2%

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego...

książka

31.36 zł

taniej -30%

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W...

książka

111.95 zł

taniej -13%

Marketing Wprowadzenie

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w...

książka

89.86 zł

taniej -9%

Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem...

ebook

20.87 zł

taniej -15%

Marketing wewnętrzny we współczesnej ...

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

4.99

14.99

14.99

2.99

2.84

4.96

2.99

2.99

8.99

1.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: