Marketing / Philip Kotler | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Marketing (miękka)

książka

  • Wydawnictwo REBIS
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 848
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Marketing - opis produktu:

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T.
Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.

WYDANIE 11
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
  • Wydawnictwo: REBIS
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 215x275
  • Ilość stron: 848
  • ISBN: 978-83-7510-933-7
  • Wprowadzono: 25.09.2012

Philip Kotler, Kevin Lane Keller - przeczytaj też

Marketing 3.0

Philip Kotler , Hermawan Kartajaya

twarda
49,78 zł
  • -28%
Marketing 4.0

Philip Kotler , Hermawan Kartajaya

miękka
32,25 zł 44.78
  • -8%
Marketing Wprowadzenie

Philip Kotler , Gary Armstrong

twarda
118,39 zł 128.68
  • -28%
Moje przygody z marketingiem

Philip Kotler

miękka
32,25 zł 44.78
  • -11%
Strategiczne zarządzanie marką

Kevin Lane Keller

twarda
105,64 zł 118.70

Zobacz również

  • -30%
  • -6%
Sprawozdanie finansowe za 2019 rok

Wojciech Rup

miękka
189,03 zł 201.10
  • -30%
Badanie komunikacji vol. 2

PRACA ZBIOROWA

miękka
30,80 zł 44.00
  • -47%
Projektowanie komunikacji vol. 2

PRACA ZBIOROWA

miękka
22,27 zł 42.01
  • -12%
Zarządzanie rozwojem portów lotniczych

PRACA ZBIOROWA

miękka
86,91 zł 98.76
  • RRecenzje
  • Książka
  • Marketing
4.4/5 ( 37 ocen )
    5
    29
    4
    2
    3
    1
    2
    3
    1
    2
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Tasowanie Dżokerowie Dzikie karty Tom 9

George R.R. i Martin

miękka
32,43 zł 49.90
Zapowiedź - 2020
  • -30%
Enklawa / Połów / Prom Vestmanna

Remigiusz Mróz

pakiet
62,30 zł 89.00
  • -30%
Tatra Suplement

Tadeusz Klarowski

miękka
17,50 zł 25.00
  • -35%
Poranne inspiracje / Dieta na wynos

Viola Urban

pakiet
48,75 zł 75.00

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 45.62 zł
    31.94 zł

    Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów...

  • 29.90 zł
    21.54 zł

    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki....

  • Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 gdzie użytkownik internetu może aktywnie...

  • 128.68 zł
    118.39 zł

    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych....

  • 34.82 zł
    29.24 zł

    Pierwsza książka w serii Twoja firma widoczna w internecie. omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści....

  • W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń....