Marketing przyszłości - Grażyna Rosa - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment odsłuchaj fragment

Marketing przyszłości (miękka)

Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

książka

Marketing przyszłości, Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - opis produktu:

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości.

Założeniem rozważań jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.

Autorzy przedstawiają:

- istotę i przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście krajowym i międzynarodowym,
- podstawowe problemy badawcze, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych,
- kierunki rozwoju marketingu.

Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych jako pomoc do przedmiotów: podstawy marketingu, zarządzanie marketingowe, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: marketing usług, zachowania nabywców. Może być przydatna również słuchaczom studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem, jak również praktykom, śledzącym nowe trendy w marketingu.

Zespół autorski tworzą pracownicy Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, głównie Katedry Marketingu Usług.


"Ogromną zaletą książki jest jej bardzo czytelna, logiczna wewnętrzna struktura, w której Czytelnik odnajdzie nie tylko najważniejsze ustalenia teoretyczne marketingu (...), ale także pełny przegląd możliwych rozwiązań strategicznych (...). Warte szczególnej uwagi są te fragmenty książki, które dotyczą nowoczesnych ujęć marketingu, gdyż dowodzą konieczności szybkiego „nadążania” za nową wiedzą z zakresu: badania rynku, analizy zachowań konsumentów, zarządzania narzędziami 4P oraz budowania lojalności klientów - stanowiących podstawę sukcesu rynkowego współczesnych przedsiębiorstw (...)."

Prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Książka Marketing przyszłości Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego, pochodzi z wydawnictwa C.H.Beck. Autorami książki są Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska. Książka Marketing przyszłości liczy 334 stron. Jej wymiary to 165x238. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: C.H.Beck
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 165x238
  • Ilość stron: 334
  • ISBN: 978-83-255-8199-2
  • Wprowadzono: 19.04.2016

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -35%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
Słońce w mroku twarda
32,94 zł 54.89
Dodaj do koszyka
  • -35%
Ikabog twarda
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Przeplatanki rymowanki Zgraja Mikołaja twarda
19,46 zł 32.98
Dodaj do koszyka
  • -32%
Amerykański brud miękka
30,53 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -33%
Wielka księga Bożego Narodzenia twarda
18,76 zł 28.00
Dodaj do koszyka

Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska - przeczytaj też

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing przyszłości, Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

4.6/5 ( 14 ocen )
    5
    11
    4
    1
    3
    2
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.