Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing produktu politycznego

Analiza porównawcza

książka

Wydawnictwo Elipsa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Elipsa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 12.01.2018

RECENZJE - książki - Marketing produktu politycznego, Analiza porównawcza

4.8/5 ( 4 oceny )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

blok

ilość recenzji:1

2-11-2019 15:55

++++++++++