książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Odkryj potencjał swojej firmy:* Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
* Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
* Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
* Poszukiwanie niszy rynkowej
* Zdobywanie referencji
* Przygotowywanie materiałów reklamowych
* Reklama bezpośrednia
* Budowanie kanałów sprzedaży
* Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
* Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 30.03.2009 |