Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing internetowy

książka

Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Pierwsza książka w serii Twoja firma widoczna w internecie. omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści. przedstawiciele generacji określanej jako digital native. dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy. z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą. jak i pracownik korporacji.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 28.09.2015

RECENZJE - książki - Marketing internetowy

4.3/5 ( 12 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    2
  • 1
    0

Michał

ilość recenzji:5

brak oceny 17-09-2018 17:18

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

Jestem amatorem jeżeli chodzi o e-marketing i byłem zdruzgotany słownictwem z jakim mi przyszło się mierzyć jako totalny rookie.
Byłem bez pojęcia co to SOE czy SSL i inne nic nie mówiące skróty.
Aktualnie w necie eksperci tłumaczą zagadnienia tylko tym podobnymi hasłami i amatorzy nie rozumieją o co chodzi. Dla mnie ta książka była idealna, tu są wyjaśnione te wszystkie podstawy tak żeby każdy mógł to zrozumieć. Po przeczytaniu śmiało wchodzę na grupy na facebooku poświęcone e-comerce i wiem o czym tam się mówi. Jeżeli chcesz prowadzić sklep internetowy albo jesteś małym lub średnim przedsiębiorcą nie ważne z jakiej branży, nawet jak komuś zlecasz kampanie to warto przeczytać.