Marketing internetowy - Damian Sałkowski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • Wydawnictwo Poltext
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 200
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Darmowa dostawa ulubionych książek, gier, kosmetyków na Gandalf.com.pl

Marketing internetowy - opis produktu:

Pierwsza książka w serii Twoja firma widoczna w internecie. omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści. przedstawiciele generacji określanej jako digital native. dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy. z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą. jak i pracownik korporacji.

Książka Marketing internetowy pochodzi z wydawnictwa Poltext. Autorami książki są Damian Sałkowski, Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Kamil Sztubecki. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Marketing internetowy liczy 200 stron. Jej wymiary to 1420x2180. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marketing internetowy

4.3/5 ( 12 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    2
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Michał

17-09-2018 17:18

Jestem amatorem jeżeli chodzi o e-marketing i byłem zdruzgotany słownictwem z jakim mi przyszło się mierzyć jako totalny rookie.
Byłem bez pojęcia co to SOE czy SSL i inne nic nie mówiące skróty.
Aktualnie w necie eksperci tłumaczą zagadnienia tylko tym podobnymi hasłami i amatorzy nie rozumieją o co chodzi. Dla mnie ta książka była idealna, tu są wyjaśnione te wszystkie podstawy tak żeby każdy mógł to zrozumieć. Po przeczytaniu śmiało wchodzę na grupy na facebooku poświęcone e-comerce i wiem o czym tam się mówi. Jeżeli chcesz prowadzić sklep internetowy albo jesteś małym lub średnim przedsiębiorcą nie ważne z jakiej branży, nawet jak komuś zlecasz kampanie to warto przeczytać.

Czy recenzja była pomocna?