Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marka

Wizerunek, wizualność, komunikacja

książka

Wydawnictwo Libron
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

"Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną - postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc - brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb".
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Libron
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 09.04.2019

RECENZJE - książki - Marka, Wizerunek, wizualność, komunikacja

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1