Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marka, media, komunikacja

Dziennikarstwo i Media 4

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Wrocławski
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji
Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego
Dawid Szkoła, Ścieżki nocy Stanisława Czycza i Anda
Rafał Siekiera, Kreowanie medialnego obrazu świata przez narzucanie odbiorcy punktu widzenia nadawcy
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 23.09.2014

RECENZJE - książki - Marka, media, komunikacja, Dziennikarstwo i Media 4

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0