Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

książka

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą.

W monografii została podjęta próba odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku zmierza współczesna reklama. Ponadto przedstawiono zmiany w strukturze przekazu reklamowego w zakresie jego efektywności oraz poziomu racjonalności w kontekście współczesnego kryzysu ekonomicznego.

Publikacja adresowana jest do teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych w agencjach reklamowych, firmach, bankach i instytucjach, a także do studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 22.05.2013

RECENZJE - książki - Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

4.4/5 ( 7 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0