Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie / Dariusz M. Trzmielak 62,84 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie

Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 348
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie - opis produktu:

Podjęcie tematu Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie wynika z trendów na rynkach międzynarodowych, które sprawiają, że badania naukowe są w centrum zainteresowań firm, szczególnie w takich branżach, jak: biotechnologia, nanotechnologia, energetyka odnawialna, medycyna, bioinformatyka, inżynieria materiałowa, elektronika, paliwa energetyczne. Rozwój nowych technologii staje się priorytetem strategii Unii Europejskiej, Polski, regionów, ośrodków badawczych i podmiotów gospodarczych.
Podstawowym założeniem niniejszej dysertacji stała się teza, że zmiany dokonujące się pod wpływem globalizacji, integracji europejskiej, tempa prowadzenia badań naukowych i rozwoju nowych technologii na rynkach światowych, wzrostu konkurencyjności opartej na innowacyjności mają wpływ na zarządzanie wynikami badań przed wprowadzeniem nowych technologii i produktów na rynek.
Celem rozprawy jest wskazanie podstawowych czynników kształtujących proces komercjalizacji w polskich przedsiębiorstwach i organizacjach naukowo-badawczych na tle innych krajów.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 170x240
  • Ilość stron: 348
  • ISBN: 978-83-7525-934-6
  • Wprowadzono: 29.10.2013

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -37%
Nie ma

Mariusz Szczygieł

twarda
28,91 zł 45.89
Dodruk - październik 2019
  • -41%
Umorzenie Cykl: Joanna Chyłka, Tom 9

Remigiusz Mróz

miękka
23,47 zł 39.77
  • -30%
Pozwól mi wrócić

B. A. Paris

miękka
24,37 zł 34.82
  • -45%
Dynastia Miziołków

Joanna Olech

twarda
16,41 zł 29.83
  • -42%
Marzycielka

Katarzyna Michalak

miękka
23,07 zł 39.77
  • RRecenzje
  • Książka
  • Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie
4.5/5 ( 2 oceny )
    5
    1
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Co się dzieje, kiedy zbiorowość próbuje zrozumieć, czym jest nowa technologia i jak może nas zmienić? Rozważmy to pytanie w odniesieniu do poszukiwań gazu łupkowego w Polsce. Jakiego rodzaju wiedza jest nam potrzebna, żeby podjąć decyzję: co zrobić z gazem łupkowym? Co dzieje się ze wspólnotą...

  • Ta książka prezentuje ważne koncepcje technologiczne naszych czasów, pozwalając lepiej zrozumieć otaczający nas świat. Opisuje najważniejsze nowatorskie technologie, bada ich wpływ na społeczeństwo oraz wyjaśnia, jak możemy ich używać, by w pełni wykorzystać swój potencjał.

  • Autor dowodzi, że dalszy rozwój cyfrowych narzędzi komunikacyjnych - technologii - jest nie do pogodzenia z dalszym trwaniem liberalnych instytucji - demokracji. Demokracja liberalna wykształciła się w czasach analogowych, więc do analogowej rzeczywistości były przystosowane jej główne założenia i...

  • Oddajemy do rąk Czytelników książkę na temat zastosowania technologii i systemów informatycznych w organizacjach opartych na wiedzy, w których coraz większą rolę odgrywa informacja i wiedza całych organizacji, zespołów oraz pojedynczych pracowników.

  • Autor dowodzi, że dalszy rozwój cyfrowych narzędzi komunikacyjnych - technologii - jest nie do pogodzenia z dalszym trwaniem liberalnych instytucji - demokracji. Demokracja liberalna wykształciła się w czasach analogowych, więc do analogowej rzeczywistości były przystosowane jej główne założenia i...

  • Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie. Książkę otwiera szkic o historii...