Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Klient w centrum uwagi (twarda)

Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 22.04.2016

RECENZJE - książki - Klient w centrum uwagi, Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Antonina

ilość recenzji:1

brak oceny 27-11-2016 19:35

Książka Roberta Zycha jest bardzo przyjemną i pomocną w dodatku lekturą! Czyta się to bardzo dobrze i płynnie, a wszelkie case studies i problemy przedstawionych bohaterów. Można się z nimi utożsamić i spróbować rozwiązać problemy według przedstawionych przez autora wskazówek. :-)

grzesiek

ilość recenzji:1

brak oceny 31-08-2016 13:54

Dostałem w prezencie urodzinowym od swojego zespołu. Fajny sposób, żeby powiedzieć coś szefowi. :-)
Książkę czyta się szybko i przyjemnie. Nie ma korpo-mowy ani trudnego słownictwa. W kilku momentach okazało się, że postępuję dokładnie tak, jak bohaterowie.
Nauczyłem się czegoś nowego i przypomniałem sobie ważne zasady, którymi warto się kierować na co dzień w pracy.

Andrzej Piasecki

ilość recenzji:1

brak oceny 31-05-2016 15:48

Bardzo przyjemna książka, która pozwala spojrzeć inaczej na codzienne zachowania naszych klientów. Świetne metafory - kamizelki ratunkowe, które wykorzystać można w sytuacjach kryzysowych podczas pracy z klientem. Polecam wszystkim, którzy szukają wiedzy podanej w fajny, obrazowy sposób.